درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30314صفحه نخست » دوشنبه، 12 تیر 1396 - 07:29
جریمه سنگین در انتظار شبکه‌های اجتماعی در آلمان
از این پس اگر شبکه‌های اجتماعی در آلمان در زمینه حذف مطالب و پست‌های نژادپرستانه و نفرت پراکن کند عمل کنند، باید جریمه‌های سنگینی بپردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، از این پس اگر شبکه‌های اجتماعی در آلمان در زمینه حذف مطالب و پست‌های نژادپرستانه و نفرت پراکن کند عمل کنند، باید جریمه‌های سنگینی بپردازند. بر اساس قانون جدیدی موسوم به Network Enforcement Act که به تازگی در آلمان تصویب شده، شبکه‌های اجتماعی تنها 24 ساعت فرصت دارند تا مطالب تند نفرت پراکن را حذف کنند در غیر این صورت باید در انتظار جریمه 50 میلیون یورویی باشند. اجرای این قانون از ماه اکتبر یعنی ابتدای مهر آغاز می‌شود و پست‌هایی که باید پاک شوند عبارتند از: مطالب نفرت پراکن، خرافات و تحریکات خشونت‌آمیز و کلیه مطالبی که در کشور آلمان غیرقانونی تلقی می‌شود. در ادامه این قانون تاکید شده که شبکه‌های اجتماعی باید نمادهای نازی و موارد مربوط انکار هولوکاست را نیز به سرعت حذف کنند. اگر چه مطالب نفرت پراکن باید ظرف 24 ساعت حذف شوند، اما در مورد مطالبی که محتوای آنها قطعیت ندارد این زمان به یک هفته افزایش می‌یابد. فیس بوک که در ماه‌های اخیر با فشار شدید دولت‌های اروپایی برای حذف سریع مطالب نژادپرستانه و نفرت پراکن مواجه است، در هفته‌های اخیر توانسته هر روز 39 درصد از این مطالب را حذف کند. این شرکت بیش از 3هزار کارمند جدید را به همین منظور استخدام کرده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4084

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد