درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 18:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30200صفحه نخست » سه شنبه، 6 تیر 1396 - 17:58
اروپا گوگل را به پرداخت دو میلیارد یورو جریمه محکوم کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمریکایی گوگل به دلیل تبعیض قائل شدن در رده‌بندی فروشنده‌ها در ماشین جستجوی خود از سوی کمیسیون اروپا به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو خسارت محکوم شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمریکایی گوگل به دلیل تبعیض قائل شدن در رده‌بندی فروشنده‌ها در ماشین جستجوی خود از سوی کمیسیون اروپا به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو خسارت محکوم شد.

اگر تا به حال در ماشین جست‌وجوی گوگل دنبال مقایسه قیمت برای یک خرید اینترنتی رفته باشید، احتمالا متوجه این نکته شده‌اید که نتایج جست‌وجوی شما نه بر اساس قیمت کالا بلکه بر مبنای دیگری جلوی چشم شما ظاهر می‌شود.

شرکت گوگل متهم است که در هر جست‌وجویی ابتدا نام شرکت‌هایی را در بالاترین رده قرار می‌دهد که یا وابسته به گوگل هستند و یا پول تبلیغ به گوگل داده‌اند. کمیسیون اروپا این موضوع را ثابت کرده و بابت آن از شرکت گوگل تقاضای ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو جریمه کرده است.

این مبلغ بالاترین رقم جریمه‌ای است که تا کنون تعیین شده است. کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه ۲۷ ژوئن (۶ تیر) در بروکسل اعلام کرد که گوگل در جست‌وجوی آنلاین محصولات تبعیض قائل می‌شود.

بر اساس بیانیه کمیسیون اروپا شرکت آمریکایی گوگل شرکت‌های وابسته به خود را در رده‌های بالای نتایج جست‌وجو قرار می‌دهد و این مصداق "سوءرفتار و تبعیض" است. سایر ماشین‌های جست‌وجوی اینترنتی نیز این اقدام گوگل را اولویت دادن به شرکت‌هایش در مقایسه با سایر شرکت‌ها و تولیدکنندگان دانسته‌اند.

کمیسیون اروپا ۹۰ روز به گوگل فرصت داده تا این موضوع را تغییر دهد در غیر این صورت تا ۵ درصد درآمد متوسط روزانه گوگل در سراسر جهان از شرکت آلفابت که شرکت مادر گوگل است دریافت خواهد شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  یاهو تیم ارتباطات خود را تقویت می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد