درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30181صفحه نخست » یکشنبه، 4 تیر 1396 - 11:46
برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
فیس‌بوک از طرح خاصی موسوم به شهامت آنلاین مدنی در انگلیس رونمایی کرده تا هزینه مقابله با انتشار محتوای نامناسب و تروریستی در این شبکه اجتماعی تامین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک از طرح خاصی موسوم به شهامت آنلاین مدنی در انگلیس رونمایی کرده تا هزینه مقابله با انتشار محتوای نامناسب و تروریستی در این شبکه اجتماعی تامین شود. به دنبال فشارهای گسترده دولت‌های اروپایی بر فیس بوک برای حذف سریع محتوای حاوی مطالب نفرت پراکن و حامی تروریسم از این شبکه اجتماعی، فیس‌بوک طرحی را در انگلیس اجرا کرده تا سازمان‌های محلی در این کشور بتوانند چنین محتوایی را شناسایی و در حذف آن به فیس بوک کمک کنند.

 

در قالب این طرح هم بودجه‌ای به این سازمان‌ها اختصاص می‌یابد و هم راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه می‌شود. فیس بوک قبلا برنامه‌های مشابهی را با همین هدف در فرانسه و آلمان به اجرا گذاشته بود. فیس بوک هفته قبل هم اعلام کرده بود اقدامات جدیدی را برای مقابله با تهدیدات تروریستی و تبلیغات گروه‌های تندرویی مانند داعش اجرا خواهد کرد تا از انتقادات فزاینده علیه خود در این زمینه بکاهد.  این شرکت یک میز پشتیبانی هم برای دریافت اطلاعات مردمی در این زمینه تاسیس کرده و تبلیغاتی را نیز در این مورد پخش خواهد کرد. شریل سندبرگ مدیر امور عملیاتی فیس بوک می‌گوید: جایی برای مطالب نفرت پراکن و ترویج خشونت در فیس بوک نیست و ما از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی برای حذف تبلیغات تروریستی استفاده خواهیم کرد و گروه‌هایی را نیز برای حذف این نوع محتوا از فیس بوک آموزش داده و به کار خواهیم گرفت. با وجود همه این تلاش‌ها هنوز شبکه‌های اجتماعی آمریکایی به‌طور گسترده از سوی تروریست‌های داعش برای انتشار مطالب نفرت پراکن به کار می‌روند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4078

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد