درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30181صفحه نخست » یکشنبه، 4 تیر 1396 - 07:16
برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
فیس‌بوک از طرح خاصی موسوم به شهامت آنلاین مدنی در انگلیس رونمایی کرده تا هزینه مقابله با انتشار محتوای نامناسب و تروریستی در این شبکه اجتماعی تامین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک از طرح خاصی موسوم به شهامت آنلاین مدنی در انگلیس رونمایی کرده تا هزینه مقابله با انتشار محتوای نامناسب و تروریستی در این شبکه اجتماعی تامین شود. به دنبال فشارهای گسترده دولت‌های اروپایی بر فیس بوک برای حذف سریع محتوای حاوی مطالب نفرت پراکن و حامی تروریسم از این شبکه اجتماعی، فیس‌بوک طرحی را در انگلیس اجرا کرده تا سازمان‌های محلی در این کشور بتوانند چنین محتوایی را شناسایی و در حذف آن به فیس بوک کمک کنند.

 

در قالب این طرح هم بودجه‌ای به این سازمان‌ها اختصاص می‌یابد و هم راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه می‌شود. فیس بوک قبلا برنامه‌های مشابهی را با همین هدف در فرانسه و آلمان به اجرا گذاشته بود. فیس بوک هفته قبل هم اعلام کرده بود اقدامات جدیدی را برای مقابله با تهدیدات تروریستی و تبلیغات گروه‌های تندرویی مانند داعش اجرا خواهد کرد تا از انتقادات فزاینده علیه خود در این زمینه بکاهد.  این شرکت یک میز پشتیبانی هم برای دریافت اطلاعات مردمی در این زمینه تاسیس کرده و تبلیغاتی را نیز در این مورد پخش خواهد کرد. شریل سندبرگ مدیر امور عملیاتی فیس بوک می‌گوید: جایی برای مطالب نفرت پراکن و ترویج خشونت در فیس بوک نیست و ما از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی برای حذف تبلیغات تروریستی استفاده خواهیم کرد و گروه‌هایی را نیز برای حذف این نوع محتوا از فیس بوک آموزش داده و به کار خواهیم گرفت. با وجود همه این تلاش‌ها هنوز شبکه‌های اجتماعی آمریکایی به‌طور گسترده از سوی تروریست‌های داعش برای انتشار مطالب نفرت پراکن به کار می‌روند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4078

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد