درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30167صفحه نخست » شنبه، 3 تیر 1396 - 06:02
جست‌وجوی راحت‌تر شغل با خدمات جدید گوگل
گوگل اخیرا جست‌وجوگر مشاغل تازه‌ای راه‌اندازی کرده که یافتن شغل را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تسهیل می‌کند. این جست‌وجوگر که فعلا در آمریکا فعال بوده به افراد کمک می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل اخیرا جست‌وجوگر مشاغل تازه‌ای راه‌اندازی کرده که یافتن شغل را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تسهیل می‌کند. این جست‌وجوگر که فعلا در آمریکا فعال بوده به افراد کمک می‌کند برای یافتن شغل دلخواه خود از اطلاعات پایگاه‌ داده و شبکه‌های اجتماعی مشهوری مانند LinkedIn، Monster، WayUp، DirectEmployers،CareerBuilder وFacebook بهتر استفاده کنند. گوگل می‌گوید جویندگان شغل از این طریق راحت‌تر می‌توانند دریابند چه فرصت‌های شغلی در دسترس است و دیگر نیازی به مراجعه به سایت‌های مختلف نخواهند داشت. همچنین جست‌وجو در این سایت دقیقا به یافتن فرصت‌های شغلی مورد نظر فرد منجر می‌شود. کاربران برای سهولت کار می‌توانند عباراتی مانند شغل‌های نزدیک من، مشاغل مکتوب و... را جست‌وجو کرده و برای دقیق‌تر کردن نتایج یافته شده از کلیدواژه‌های دیگری مانند مشاغل تمام وقت و پاره وقت هم استفاده کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4077

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد