درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30133صفحه نخست » چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 09:43
فلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛
نخستین جشنواره بورس و رسانه برگزار می‌شود
مشاور رئیس سازمان بورس از برگزاری نخستین جشنواره بورس و رسانه در مردادماه امسال خبر داد و گفت: کلیه آثار مرتبط با موضوعات بازار سرمایه در قالب خبر، گزارش، گفتگو، مقاله و سرمقاله قابل پذیرش است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مشاور رئیس سازمان بورس از برگزاری نخستین جشنواره بورس و رسانه در مردادماه امسال خبر داد و گفت: کلیه آثار مرتبط با موضوعات بازار سرمایه در قالب خبر، گزارش، گفتگو، مقاله و سرمقاله قابل پذیرش است.

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بورس و رسانه در مردادماه اظهارداشت: این جشنواره در سه بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، رسانه‌های دیداری و شنیداری و بخش ویژه با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: تقویت زمینه ‌های اطلاع‌رسانی با محور افزایش سواد مالی جامعه، ارتقاء فرهنگ سرمایه‌گذاری بر پایه ارزشهای اسلامی – ایرانی، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای، افزایش نقش رسانه‌ها در جامعه پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای و همچنین ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه بازار سرمایه از مهمترین اهداف نخستین جشنواره "بورس و رسانه" است.


فلاح تصریح کرد: این فرهنگ سازی می‌تواند اصل اطمینان بین رسانه و بازار سهام را بوجود آورد.


رئیس شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند در زمینه بورس و بازار سرمایه آثار خود را از ابتدای سال ۹۵ تا تیرماه ۹۶ ارسال کنند و جوایزی هم به رسم یادبود به آن‌ها اهدا خواهد شد.


فلاح در ادامه از نگاه ویژه بازار سهام به اقتصاد مقاومتی، خبر داد و تصریح کرد: بازار سرمایه با نگاه تیزبینانه، نقش بازار را در ایجاد فضای این شعار اجرایی می‌کند، بنابراین در این راستا، به آثاری مربوط به آن، جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

 

 

منبع: اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد