درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30075صفحه نخست » یکشنبه، 28 خرداد 1396 - 19:36
گوگل؛ «باارزش‌ترین برند تجاری جهان»
بر اساس آخرین ارزیابی‌ها، شرکت گوگل با ارزش ِ برند ۲۴۵ میلیارد دلار، باارزش‌ترین نشان تجاری جهان است. در میان ۱۰۰ نشان برتر جهان پنج نشان اول مربوط حوزه تجارت الکترونیک و جهان رایانه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس آخرین ارزیابی‌ها، شرکت گوگل با ارزش ِ برند ۲۴۵ میلیارد دلار، باارزش‌ترین نشان تجاری جهان است. در میان ۱۰۰ نشان برتر جهان پنج نشان اول مربوط حوزه تجارت الکترونیک و جهان رایانه هستند.

بر اساس گزارش سی ان ان در سال ۲۰۱۷ حدود هفت درصد بر ارزش تجاری گوگل افزوده شده است. این شرکت در سال گذشته فعالیت خود را در زمینه خودروهای خودران و هوش مصنوعی شتاب داده است و در حوزه سخت افزار هم در حال پیشرفت است.

پس از گوگل نشان تجاری
اپل قرار دارد. این نشان ۱۰ میلیارد دلار ارزش کمتری نسبت به گوگل دارد و ۲۳۵ میلیارد دلار می‌ارزد. شرکت اپل در سال گذشته علاوه بر توسعه نرم‌افزار‌هایش در زمینه سخت‌افزاری هم توسعه قابل توجهی یافته است و در بخش‌های از بازار بخصوص در زمینه گوشی‌های هوشمند نبض بازار را در اختیار دارد. این شرکت بتازگی فعالیت‌های خود را در زمینه هوش مصنوعی و خودروهای خودران هم افزایش داده است. اپل همچنین برنامه گسترده ای برای لوازم خانگی هوشمند دارد.

مایکروسافت سومین برند با ارزش جهان محسوب می‌شود. این شرکت البته از دو رقیب عرصه تکنولوژی و رایانه یعنی اپل و گوگل فاصله بسار زیادی دارد. بطوری که اگر فاصله اپل از گوگل 10 میلیارد دلار است فاصله مایکرو سافت از اپل کمی‌ کمتر از ۱۰۰ میلیارد دلار است. برند مایکروسافت در آخرین ارزیابی‌ها ۱۴۳ میلیارد دلار ارزش دارد. این شرکت طی سال گذشته سعی کرده در زمینه سخت افزار قدرتمند ظاهر شود تا بتواند فاصله خود را با اپل کم کند. این شرکت همچنین سعی دارد با گسترش نسخه‌های مختلف ویندوز سیطره خود را در بازار رایانه افزایش دهد هم اکنون حدود نیمی‌از رایانه‌های جهان از سیستم عامل ویندوز هفت استفاده می‌کنند و بر آورد می‌شود بیش از ۷۰ درصد تمام رایانه‌های جهان دارای سیستم عامل‌های ویندوزی هستند.

آمازون غول دنیای تجارت الکترونیک هم در مکان چهارم قرار دارد. برند آمازون هم اکنون ۱۳۹ میلیارد دلار قیمت دارد. این شرکت که جهش خیره کننده ۴۱ درصدی را در ارزش برند خود شاهد است علاوه بر فروش کالا وارد دنیای رسانه هم شده است و هم اکنون در حال توسعه هوش مصنوعی و دستیار صوتی الکسا است.

در مکان پنجم
فیس بوک قرار دارد با وجود اینکه این شرکت در سال گذشته میلادی با بحران اخبار غلط و گسترش آن روبرو شده بود باز این غول دنیای تکنولوژی توانسته است ارزش برند خود را حفظ کند و حدود ۲۷ درصد افزایش دهد. این برند هم اکنون ۱۳۰ میلیارد دلار ارزش دارد. با این همه برخی کارشناسان معتقدند فیس‌بوک برای رونق به کسب کار خود باید یک تحول جدی ایجاد کند چرا که شرکت‌های رقیب در حال گرفتن کاربران این شرکت هستند.

شرکت مخابراتی ای تی اند تی با رشد هفت درصدی توانسته به ارزش ۱۱۵ میلیارد دلاری دست پیدا کند.

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس‌دهنده اینترنت ، اشتراک تلویزیون اینترنتی و دومین اپراتور شبکه تلفن همراه آمریکا است. این شرکت هم اکنون در حال گسترش شدید فعالیت‌هایش است که سبب شده با رشد ارزش برندش روبرو شود. در سال ۱۳۹۵ دسترسی خدمات این شرکت، در همکاری با شرکت رایتل، در ایران هم فراهم شد.

هفتمین برند با ارزش جهان ویزا است. هم اکنون بانک‌های بیشتری با این برند همکاری می‌کنند به‌گونه ای که ارزش این برند با ۱۰ درصد افزایش به ۱۱۱ میلیارد دلار رسیده است.

با شنیدن نام هشتمین برند با ارزش جهان شاید تعجب کنید. شرکت تنسنت حالا به عنوان یک شرکت چینی خود را در میان باارزش‌ترین برند‌های جهان جای داده‌است. حتی بالاتر از شرکت علی بابا معروف ترین فروشگاه الکترونیکی چین که در مکان چهاردهم قرار دارد. این شرکت یک هلدینگ اینترنتی چینی است، که در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های گروهی، پورتال‌های وب، تجارت الکترونیک، آنتی‌ویروس‌ها، مرورگر وب، بازی‌های آنلاین و خدمات ارزش افزوده مخابرات فعالیت می‌کند.

هم اکنون در چین بسیاری از شرکت‌های جهانی مانند گوگل یا فیلتر هستند یا ممنوع و جای این شرکت‌ها را نمونه‌های چینی آن‌ها گرفته اند. بازار بزرگ و روبه رشد چین هم به تنهایی می‌تواند یک نشان را از زمین به آسمان ببرد. این نشان چینی هم اکنون با یک جهش ۲۷ درصدی در ارزش برندش ، حدود ۱۰۸ میلیارد دلار ارزش دارد.

در مکان نهم شرکت قدیمی ‌آی بی ام حضور دارد که از تمام شرکت‌های رایانه ای قدیمی‌تر است و شاید اگر اشتباهات تاریخی اش نبود هم اکنون باید در مکان اول جای می‌گرفت. ارزش تجاری نشان آی بی ام هم اکنون ۱۰۲ میلیارد دلار است.

اما در میان ده برند با ارزش دنیا تنها دهمین نشان تجاری در حوزه رایانه و تکنولوژی دیجیتال و مخابرات نیست. دهمین برند با ارزش دنیا مک‌دونالد است. این برند ۹۷ میلیارد دلار ارزش دارد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد