درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30037صفحه نخست » جمعه، 26 خرداد 1396 - 20:07
موبایل باندپهن، در اختیار 34 میلیون ایرانی
طبق آمارهای موجود، در ایران 44 میلیون نفر از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند که به گفتۀ وزیر ارتباطات، از این تعداد، 34 میلیون کاربر موبایل باند‌پهن هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق آمارهای موجود، در ایران 44 میلیون نفر از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند که به گفتۀ وزیر ارتباطات، از این تعداد، 34 میلیون کاربر موبایل باند‌پهن هستند.

در جریان اجلاس جهانی جامعۀ اطلاعاتی (WSIS) که از ۲۲ تا ۲۶ خرداد ۹۶ (۱۶-۱۲ ژوئن) در ژنو سوئیس در حال برگزاری است، محمود واعظی، وزیر ارتباطات، توضیح داد که ایران همواره سیاست بهبود کیفیت و ایجاد تنوع در سرویس‌های شبکه ملی اطلاعات را دنبال می‌کند و در این راستا برای ارائۀ سرویس‌های ICT در زندگی روزمرۀ مردم تلاش می‌کند.

او همچنین به اهداف گسترده‌تری چون جذب سرمایه‌گذاری خارجی، استقبال از فناوری‌های پیشرفته و گسترش دسترسی به مناطق روستایی و محروم اشاره کرد و گفت که برای عرضۀ سرویس‌های فراگیر و مقرون به صرفۀ پهن‌باند در شبکۀ ملی اطلاعات تلاش جدی می‌کنیم.

واعظی در همین راستا در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: «با اجرای این سیاستها، سرویس های پهن‌باند را تقریباً به ۲۸ هزار روستا ارائه کرده ایم و تعداد مشترکان فعال موبایل در ایران بیش از ۸۵ میلیون نفر و خطوط ثابت در ایران، بیش از ۴۸ میلیون نفر است.»

همچنین طبق گزارش‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ایران حدود 44 میلیون کاربر از سرویس پهن‌باند استفاده می‌کنند که از این تعداد، 34 میلیون نفر استفاده کننده از خدمات نسل سوم و چهارم (3G 4G) هستند.

واعظی در این اجلاس از دستاوردهای دیگری چون راه‌اندازی 7 مرکز تبادل اطلاعات (IXP) و نیز اتصال فیبر نوری (FTTH) به منازل مسکونی نام برد و گفت که به زودی سرعت ارائۀ این خدمات بیشتر هم خواهد شد.

وزیر ارتباطات ایجاد ۱۰۰ هزار شغل مرتبط با فناوری اطلاعات را در سال گذشته یادآوری کرد و با اعلام این نکته که در سه سال گذشته حجم بازار ICT در ایران سه برابر شده، اظهار امیدواری کرد که این مقدار در پنج سال آینده باز هم افزایش داشته باشد.

به گفتۀ واعظی یکی از مهم‌ترین اهداف در حوزۀ ارتباطات، که به سرعت در حال رسیدن به آن هستیم، کاهش شکاف دیجیتال است به این معنی که به زودی، روستاها و مناطق دوردست نیز از شبکه‌ها و سرویس‌های ICT بهره‌مند شوند.

وزیر ارتباطات، در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی که با شعار «جامعه اطلاعاتی و دانش بنیان در جهت اهداف توسعه پایدار» در سوئیس در حال برگزاری است، سیاست ایران را تشویق همکاری‌های بین‌المللی عنوان کرد و اجرای پروژه‌های مشترک با شرکای خارجی را در راستای سیاست توسعۀ فناوری، بسیار مهم و ضروری دانست و به شرکت‌های ایرانی بسیاری اشاره کرد که در حوزۀ ICT آمادۀ شروع همکاری‌های بین‌المللی هستند.

غزال غضنفری/ سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد