درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 04:16   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30037صفحه نخست » جمعه، 26 خرداد 1396 - 20:07
موبایل باندپهن، در اختیار 34 میلیون ایرانی
طبق آمارهای موجود، در ایران 44 میلیون نفر از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند که به گفتۀ وزیر ارتباطات، از این تعداد، 34 میلیون کاربر موبایل باند‌پهن هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق آمارهای موجود، در ایران 44 میلیون نفر از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند که به گفتۀ وزیر ارتباطات، از این تعداد، 34 میلیون کاربر موبایل باند‌پهن هستند.

در جریان اجلاس جهانی جامعۀ اطلاعاتی (WSIS) که از ۲۲ تا ۲۶ خرداد ۹۶ (۱۶-۱۲ ژوئن) در ژنو سوئیس در حال برگزاری است، محمود واعظی، وزیر ارتباطات، توضیح داد که ایران همواره سیاست بهبود کیفیت و ایجاد تنوع در سرویس‌های شبکه ملی اطلاعات را دنبال می‌کند و در این راستا برای ارائۀ سرویس‌های ICT در زندگی روزمرۀ مردم تلاش می‌کند.

او همچنین به اهداف گسترده‌تری چون جذب سرمایه‌گذاری خارجی، استقبال از فناوری‌های پیشرفته و گسترش دسترسی به مناطق روستایی و محروم اشاره کرد و گفت که برای عرضۀ سرویس‌های فراگیر و مقرون به صرفۀ پهن‌باند در شبکۀ ملی اطلاعات تلاش جدی می‌کنیم.

واعظی در همین راستا در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: «با اجرای این سیاستها، سرویس های پهن‌باند را تقریباً به ۲۸ هزار روستا ارائه کرده ایم و تعداد مشترکان فعال موبایل در ایران بیش از ۸۵ میلیون نفر و خطوط ثابت در ایران، بیش از ۴۸ میلیون نفر است.»

همچنین طبق گزارش‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ایران حدود 44 میلیون کاربر از سرویس پهن‌باند استفاده می‌کنند که از این تعداد، 34 میلیون نفر استفاده کننده از خدمات نسل سوم و چهارم (3G 4G) هستند.

واعظی در این اجلاس از دستاوردهای دیگری چون راه‌اندازی 7 مرکز تبادل اطلاعات (IXP) و نیز اتصال فیبر نوری (FTTH) به منازل مسکونی نام برد و گفت که به زودی سرعت ارائۀ این خدمات بیشتر هم خواهد شد.

وزیر ارتباطات ایجاد ۱۰۰ هزار شغل مرتبط با فناوری اطلاعات را در سال گذشته یادآوری کرد و با اعلام این نکته که در سه سال گذشته حجم بازار ICT در ایران سه برابر شده، اظهار امیدواری کرد که این مقدار در پنج سال آینده باز هم افزایش داشته باشد.

به گفتۀ واعظی یکی از مهم‌ترین اهداف در حوزۀ ارتباطات، که به سرعت در حال رسیدن به آن هستیم، کاهش شکاف دیجیتال است به این معنی که به زودی، روستاها و مناطق دوردست نیز از شبکه‌ها و سرویس‌های ICT بهره‌مند شوند.

وزیر ارتباطات، در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی که با شعار «جامعه اطلاعاتی و دانش بنیان در جهت اهداف توسعه پایدار» در سوئیس در حال برگزاری است، سیاست ایران را تشویق همکاری‌های بین‌المللی عنوان کرد و اجرای پروژه‌های مشترک با شرکای خارجی را در راستای سیاست توسعۀ فناوری، بسیار مهم و ضروری دانست و به شرکت‌های ایرانی بسیاری اشاره کرد که در حوزۀ ICT آمادۀ شروع همکاری‌های بین‌المللی هستند.

غزال غضنفری/ سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد