درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 16:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29898صفحه نخست » پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 12:02
حادثه تروریستی تهران و چند نکته رسانه ای
مدیریت بحران در حوزه رسانه در کشور ما همچنان با ضعف های جدی روبروست و به نظر می رسد در این رابطه نیاز به یک رزمایش رسانه ای در هر ماه داریم تا دستگاه های مسئول و رسانه های عملکرد بهتری از خود در این شرایط داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی تهران، ذکر چند نکته در زمینه ابعاد رسانه‌ای این حادثه ضروری به نظر می رسد:

- مدیریت بحران در حوزه رسانه در کشور ما همچنان با ضعف های جدی روبروست و به نظر می رسد در این رابطه نیاز به یک رزمایش رسانه ای در هر ماه داریم تا دستگاه های مسئول و رسانه های عملکرد بهتری از خود در این شرایط داشته باشند.

- اتاق فکر آنلاین صدا و سیما برای نشان دادن عملکرد بهتری در پوشش و اطلاع رسانی این گونه اخبار همچنان نیاز به تقویت دارد.

- فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دوباره فضایی ایجاد کردند که نگرانی های مردم را بیش از حد کرد که این اتفاق در غیاب اطلاع رسانی به موقع و شفاف رسانه های رسمی کشور شکل گرفت.

- این اتفاق نشان داد سواد رسانه ای مسئولان و شهروندانمان همچنان در سطح مطلوبی نیست و آسیب پذیر است. این موضوع را در عکس های سلفی نمایندگان از درون مجلس و تجمع و ازدحام افراد در مقابل مجلس دید. اطلاع یابی شهروندان از وقوع خطر و حادثه ای در یک محل باید منتج به دور شدن و عدم حضور در آن مکان شود اما در این حادثه نیز شاهد بودیم که بعد از اطلاع رسانی، عده ای برعکس عمل کرده و در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بهزاد تیمورپور
رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی

منبع: http://www.shahrekhabar.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد