درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29898صفحه نخست » پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 12:38
حادثه تروریستی تهران و چند نکته رسانه ای
مدیریت بحران در حوزه رسانه در کشور ما همچنان با ضعف های جدی روبروست و به نظر می رسد در این رابطه نیاز به یک رزمایش رسانه ای در هر ماه داریم تا دستگاه های مسئول و رسانه های عملکرد بهتری از خود در این شرایط داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی تهران، ذکر چند نکته در زمینه ابعاد رسانه‌ای این حادثه ضروری به نظر می رسد:

- مدیریت بحران در حوزه رسانه در کشور ما همچنان با ضعف های جدی روبروست و به نظر می رسد در این رابطه نیاز به یک رزمایش رسانه ای در هر ماه داریم تا دستگاه های مسئول و رسانه های عملکرد بهتری از خود در این شرایط داشته باشند.

- اتاق فکر آنلاین صدا و سیما برای نشان دادن عملکرد بهتری در پوشش و اطلاع رسانی این گونه اخبار همچنان نیاز به تقویت دارد.

- فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دوباره فضایی ایجاد کردند که نگرانی های مردم را بیش از حد کرد که این اتفاق در غیاب اطلاع رسانی به موقع و شفاف رسانه های رسمی کشور شکل گرفت.

- این اتفاق نشان داد سواد رسانه ای مسئولان و شهروندانمان همچنان در سطح مطلوبی نیست و آسیب پذیر است. این موضوع را در عکس های سلفی نمایندگان از درون مجلس و تجمع و ازدحام افراد در مقابل مجلس دید. اطلاع یابی شهروندان از وقوع خطر و حادثه ای در یک محل باید منتج به دور شدن و عدم حضور در آن مکان شود اما در این حادثه نیز شاهد بودیم که بعد از اطلاع رسانی، عده ای برعکس عمل کرده و در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بهزاد تیمورپور
رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی

منبع: http://www.shahrekhabar.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد