درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29898صفحه نخست » پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 08:08
حادثه تروریستی تهران و چند نکته رسانه ای
مدیریت بحران در حوزه رسانه در کشور ما همچنان با ضعف های جدی روبروست و به نظر می رسد در این رابطه نیاز به یک رزمایش رسانه ای در هر ماه داریم تا دستگاه های مسئول و رسانه های عملکرد بهتری از خود در این شرایط داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی تهران، ذکر چند نکته در زمینه ابعاد رسانه‌ای این حادثه ضروری به نظر می رسد:

- مدیریت بحران در حوزه رسانه در کشور ما همچنان با ضعف های جدی روبروست و به نظر می رسد در این رابطه نیاز به یک رزمایش رسانه ای در هر ماه داریم تا دستگاه های مسئول و رسانه های عملکرد بهتری از خود در این شرایط داشته باشند.

- اتاق فکر آنلاین صدا و سیما برای نشان دادن عملکرد بهتری در پوشش و اطلاع رسانی این گونه اخبار همچنان نیاز به تقویت دارد.

- فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دوباره فضایی ایجاد کردند که نگرانی های مردم را بیش از حد کرد که این اتفاق در غیاب اطلاع رسانی به موقع و شفاف رسانه های رسمی کشور شکل گرفت.

- این اتفاق نشان داد سواد رسانه ای مسئولان و شهروندانمان همچنان در سطح مطلوبی نیست و آسیب پذیر است. این موضوع را در عکس های سلفی نمایندگان از درون مجلس و تجمع و ازدحام افراد در مقابل مجلس دید. اطلاع یابی شهروندان از وقوع خطر و حادثه ای در یک محل باید منتج به دور شدن و عدم حضور در آن مکان شود اما در این حادثه نیز شاهد بودیم که بعد از اطلاع رسانی، عده ای برعکس عمل کرده و در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بهزاد تیمورپور
رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی

منبع: http://www.shahrekhabar.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد