درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 00:31   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29854صفحه نخست » یکشنبه، 14 خرداد 1396 - 22:22
تماشای تلویزیون ممکن است کودکان را چاق ‌کند
نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد کودکانی که در اتاق خواب تلویزیون تماشا می‌کنند، بیشتر در معرض خطر چاقی قرار دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد کودکانی که در اتاق خواب تلویزیون تماشا می‌کنند، بیشتر در معرض خطر چاقی قرار دارند.

مطالعات کالج دانشگاهی لندن نشان داده کودکان، به ویژه دختران، هر چقدر بیشتر تلویزیون تماشا کنند، بیشتر با خطر چاقی مواجه می‌شوند.

به گفته آنان نگاه بیش از حد به صفحه تلویزیون می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد.

پژوهشگران این دانشگاه حالا به دنبال آن هستند که بدانند استفاده از تلفن همراه و لپ تاپ نیز منجر به چاقی کودکان می‌شود یا خیر.

 

تماشا و وزن
در این تحقیقات اطلاعات بیش از ۱۲هزار کودک در بریتانیا در طول چند سال بررسی شده است.

پژوهشگران دریافتند که بیش از نیمی از کودکان ۷ ساله در اتاق خواب خود تلویزیون دارند.

از والدین کودکان نیز خواسته شده بود تا مدت زمان تماشای تلویزیون کودکان‌شان را گزارش دهند.

وقتی این کودکان ۱۱ ساله شدند، محققان شاخص توده بدنی (سنجشی آماری برای مقایسه وزن و قد یک فرد) آنها را محاسبه کرده و سپس درصد چربی بدن آنها را در نظر گرفتند.

احتمال افزایش وزن در دخترانی که در اتاق خواب خود تلویزیون داشتند، نسبت به آن عده کودکانی که تلویزیون نداشتند، ۳۰ درصد بیشتر بود. برای پسران این میزان ۲۰ درصد بود.

دکتر آنیا هیلمنن گفت: "مطالعه ما نشان می‌دهد که ارتباط معنی‌دار و روشنی میان داشتن یک تلویزیون در اتاق خواب کودکان و افزایش وزن در چند سال بعد وجود دارد."/ بی بی سی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد