درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29707صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 11:34
اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند
مجمع عمومی عادی نوبت دوم انجمن روابط عمومی ایران عصر روز سه شنبه 2 خرداد 96 در تهران با شرکت 103 عضو برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره انجمن انتخاب شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن روابط عمومی ایران برای دوره نهم با تغییرات 70% انتخاب شدند.


به گزارش شارا، مجمع عمومی عادی نوبت دوم انجمن روابط عمومی ایران عصر روز سه شنبه 2 خرداد 96 در تهران با شرکت 103 عضو برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره انجمن انتخاب شدند.


مجمع عمومی عادی این انجمن با حضور نماینده اداره کل سیاسی وزارت کشور و طی فرایند های قانونی وفق اساسنامه روز سه شنبه 2 خرداد 96 با حضور 103 نفر از اعضای واجد شرایط در سالن اجتماعات پژوهشکده پولی، بانکی -بانک مرکزی برگزار شد.


در این نشست بعد از گزارش فعالیت های انجمن در دوره هشتم توسط سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس انجمن و گزارش و تراز مالی توسط ابوالقاسم حکیمیان خزانه دار انجمن و گزارش بازرسی انجمن توسط آقای محمدرضا حقیقی بازرس اصلی این دوره، 24 نفر نامزد عضویت در هیئت مدیره و 3 نفر نامزد بازرس انجمن شدند.


به انتخاب اعضای حاضر، امیر عباس تقی پور عضو هیئت مدیره و نایب رئیس دوره هشتم که در این دوره نامزد هیچ مسئولیتی نبودند، ریاست مجمع را عهده دار شدند. همچنین 3 نفردیگر از اعضاء به عنوان نایب رئیس و منشی و ناظر به انتخاب مجمع با رئیس مجمع همکاری کردند.


نتیجه رای گیری مخفی با ورقه 7 نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و 2 نفرعضو علی البدل و یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی البدل به شرح زیر انتخاب شدند.


اعضای منتخب اصلی هیئت مدیره به ترتیب آرای به دست آورده ، عبارتند از:
میرزا بابا مطهری نژاد - محمد رضا حقیقی – مرتضی بهنام – سید فضل الدین موسوی عباسی - خانم دکتر لیلا نیرومند – سید غلامرضا کاظمی دینان – رضا علیجانی.


اعضای علی البدل هیئت مدیره : بهنام تقی پور و رضا هوشمند


بازرس اصلی : عبدالحسین پارسا و بازرس علی البدل : مسعود صادقی


نکته قابل توجه در این انتخابات این بود که غیر از مطهری نژاد و کاظمی دینان که در دوره های قبل هم در هیئت مدیره بودند، سایر اعضای منتخب جدید هستند. بنا بر این ارکان انجمن در این دوره یعنی نهمین دوره هیئت مدیره با 71% تغییر مواجه است. باید منتظر بود که آیا این تغییر نوعی پوست اندازی در انجمن را به ارمغان خواهد آورد ؟


نمایندگی ناظروزارت کشور در این مجمع را آقای پیش بین عهده دار بود


هیئت مدیره منتخب باید از بین خود یک نفر را به عنوان رئیس و یک نفر به عنوان نایب رئیس و یک نفر به عنوان دبیر و یک نفر به عنوان خزانه دار انتخاب و به وزارت کشور اعلام تا پروانه جدید فعالیت برای انجمن صادر شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد