درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29664صفحه نخست » دوشنبه، 1 خرداد 1396 - 22:13
تحقیق روزنامه گاردین منتشر شد: فیسبوک کدام پست‌ها را حذف می‌کند؟
تحقیق روزنامه گاردین بریتانیا نشان می‌دهد فیس بوک تهدید به قتل سران کشورها را حذف می‌کند اما در مورد شهروندان عادی این گونه اظهار نظرها اغلب باقی مانده و حذف نمی‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تحقیق روزنامه گاردین بریتانیا نشان می‌دهد فیس بوک تهدید به قتل سران کشورها را حذف می‌کند اما در مورد شهروندان عادی این گونه اظهار نظرها اغلب باقی مانده و حذف نمی‌شوند.

گاردین این تحقیق را براساس دستورالعمل‌های داخلی فیسبوک که به بیرون درز کرده انجام داده است و می‌گوید مدارکی که به دستش رسیده نشان می‌دهند فیسبوک با محتوای نامناسب چه می‌کند.

انتشار این تحقیق کمی بعد از آن صورت گرفت که نمایندگان مجلس عوام بریتانیا فیسبوک را متهم کردند که در مقابله با محتوای مخرب "ناکارآمد" است.

در گزارش گاردین آمده که کسانی که کار تعدیل محتوا را در فیسبوک به عهده دارند زیر فشار کار از پا در آمده‌اند و عملکرد آنها "متناقض" و "عجیب و غریب" است چون فقط چند ثانیه برای تصمیم‌گیری وقت دارند.

براساس دستورالعمل داخلی فیسبوک، پست هایی که حاوی "خشونت قابل اعتنا" هستند مثل این که "ترامپ را به قتل برسانید" باید حذف شوند اما ویدئو با مضمون سقط جنین اگر حاوی برهنگی نباشد می‌تواند باقی بماند.

علاوه بر این، تصاویر مرگ‌های خشونت‌بار هم می‌توانند باقی بمانند چرا که می‌توانند به آگاهی‌رسانی درباره سلامت روان کمک کنند.

تصاویری که کاربران با مضمون برهنگی و فعالیت جنسی در فیسبوک منتشر می‌کنند اگر خود با دست کشیده باشند می‌توانند باقی بمانند اما اگر این تصاویر بصورت دیجیتال تولید شده باشند باید حذف شوند.

فیسبوک همچنین پخش زنده خودآزاری را هم مجاز می‌داند چرا که "نمی‌خواهد کسانی را که زیر فشار روحی قرار دارند سانسور یا مجازات کند."

انتشار تحقیق گاردین یک بار دیگر مباحثی مثل آزادی بیان، ایمنی و امنیت و سانسور و رابطه این موضوعات با یکدیگر را مطرح کرده است.

تحقیقی که بی‌بی‌سی یک ماه و نیم پیش درباره سوء‌استفاده جنسی از کودکان در فیسبوک منتشر کرد نحوه انتشار محتوای نامناسب در فیسبوک را زیر سوال برده بود.‌

این تحقیق نشان داد سیستم تعدیل محتوای فیسبوک در حذف تصاویر کودکان با ماهیت جنسی ناکارآمد است و در این زمنیه فیسبوک حتی قواعد و مقررات خود را رعایت نمی‌کند و چنین تصاویری از فیسبوک حذف نمی‌شوند.

زمانی که بی بی سی جزئیات این تحقیق را در اختیار فیسبوک قرار داد، نه تنها ۸۲ درصد این تصاویر از فیسبوک حذف نشدند بلکه فیسبوک به سراغ پلیس رفت و گزارش کرد که بی‌بی‌سی محتوای غیرقانونی توزیع می‌کند.

بر اساس آماری که در ابتدای سال ۲۰۱۷ منتشر شد کاربران فیسبوک به ۱.۸۶ میلیارد نفر رسیده است.

تقریبا یک سال پیش فیسبوک، گوگل، توئیتر و مایکروسافت تعهد کرده بودند که برای حذف مضامین تندروانه و افراطی از فضای مجازی با یکدیگر همکاری کنند.

مونیکا بیکرت، مدیر سیاست‌گذاری جهانی فیسبوک، می‌گوید: "حفظ امنیت افراد در فیسبوک مهمترین کاری است که ما انجام می‌دهیم."

به گزارش بی بی سی، "مارک زاکربرگ، (بنیانگذار فیسبوک)، اخیرا اعلام کرد که تا سال آینده فیسبوک سه هزار نفر علاوه بر ۴۵۰۰ نفری که در امور اجتماعی ما اکنون کار می کنند استخدام خواهد کرد تا میلیونها گزارشی را که هر هفته در مورد محتوای نامناسب دریافت می کنیم بررسی کنیم و سرعت این کار را افزایش دهیم."

او گفت: "ما علاوه بر سرمایه‌گذاری روی افراد بر ساخت ابزارهایی که به امنیت افراد کمک کند هم سرمایه‌گذاری خواهیم کرد."

اما یکی از سخنگویان خیریه ان اس پی سی سی ( NSPCC)، یکی از بزرگترین خیریه‌های کودکان در بریتانیا استخدام سه هزار نفر برای تعدیل محتوا در فیسبوک را ناکافی می‌داند و می‌گوید: "مقررات برای فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی باید بص

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد