درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 18:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29597صفحه نخست » جمعه، 29 اردیبهشت 1396 - 15:20
حضور ۴۶ میلیون کاربر ایرانی در فضای سایبری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا اعلام کرد بیش از ۴۶ میلیون کاربر ایرانی در فضای مجازی سایبری فعالیت می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا اعلام کرد بیش از ۴۶ میلیون کاربر ایرانی در فضای مجازی سایبری فعالیت می کنند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا افزود: با وجود اینکه بسیاری از مخاطبان به نحو مطلوب و قانونمند از شبکه های اینترنتی و فضای مجازی استفاده می کنند، عده ای با سواستفاده از فرصت های فضای سایبری، در پی دستیابی به اهداف مجرمانه خود هستند.


سرهنگ حسین رمضانی افزود در حال حاضر پلیس فتا همکاری و تعامل مطلوبی با سایر مجموعه های پلیسی ناجا دارد و در صورت لزوم در ماموریت های محوله، از آن ها پشتیبانی فنی و تخصصی می کند.


سرهنگ رمضانی تأکید کرد: پلیس فتا در رصد فعالیت های فضای مجازی، در مواجهه با هر عمل مجرمانه و یا دریافت گزارش و شکایت در این حوزه، بلافاصله واکنش نشان می دهد؛ در صورت اینکه اعمال مجرمانه سایبری محض باشد، پلیس فتا مستقیما وارد عمل می شود.


وی با تأکید بر ناامن سازی فضای سایبر برای مجرمان افزود: همزمان با ایجاد ناامنی برای مجرمان جرایم فضای مجازی، ارتقای امنیت فضای سایبر برای کاربران قانونمدار جزء اهداف اصلی پلیس فتا است.


معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا گفت: اگر تخلف کاربران فضای مجازی، جزء جرایم تکامل یافته باشد، گزارش مستندات به پلیس‌های تخصصی مربوطه ارسال می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد