درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29550صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 12:14
عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان:
شبکه‌های مجازی رویکرد روابط عمومی را متفاوت‌تر از گذشته کرده‌اند
عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: «پیشرفت فناوری به‌خصوص در عرصه شبکه‌های اجتماعی مجازی باعث شده است تا رویکرد روابط عمومی بسیار متفاوت‌تر از گذشته باشد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدامیررضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همکاران خود در سراسر کشور افزود: «شاید بتوان گفت امروزه و با پیشرفت فناوری‌های نوین بخصوص در عرصه مجازی بیش از 90درصد فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در بخش اطلاع‌رسانی به سمت شبکه‌های اجتماعی مجازی پیش رفته است.»

وی با بیان اینکه سایت‌های اطلاع‌رسانی را می‌توان نسل قبلی عرصه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نام برد، اظهار کرد: «اگرچه سایت‌های اینترنتی کاربردهای خاص خود را دارند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت اما امروزه آنچه بیشتر موردتوجه مردم و به‌خصوص قشر جوان قرار می‌گیرد و خوراک اطلاعاتی به آن‌ها می‌دهد شبکه‌های اجتماعی مجازی است.»

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: «امروزه سایت‌های اطلاع‌رسانی تقریبا به بانک‌های دیتا تبدیل‌ شده‌اند و مردم اخبار ناب و دسته اول را ابتدا در شبکه‌های مجازی و سپس در سایت‌ها دنبال می‌کنند، بنابراین باید اذعان کرد که نسل جدیدی از روابط عمومی پا به عرصه گذاشته که نخستین خصوصیت آن ایجاد فضای اطلاعاتی با سرعت نور است.»

حسینی نژاد بیان کرد: «وجود شبکه‌های اجتماعی مجازی امروزه ابزار لاینفک روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی به مخاطبان دور و نزدیک است به‌طوری‌که جدایی از این فضا یعنی مرگ روابط عمومی.»

وی با بیان اینکه امروزه شاهدیم که هنوز بعضی از ارگان‌های دولتی و بعضا خصوصی با این فضاها رویارویی می‌کنند و به مدیر روابط عمومی اجازه حضور در این شبکه‌ها را نمی‌دهند، افزود: «ارگان‌هایی وجود دارد که به بهانه‌های عجیبی چون بحث‌های امنیتی و لو رفتن اطلاعات، از این فناوری‌ها استفاده نمی‌کنند که البته نبود سازوکاری مشخص و مدون در استفاده از شبکه‌های مجازی از سوی قانون‌گذاران و ابلاغ بخشنامه یکپارچه باعث این سردرگمی شده است.»

وی گفت: «جالب است بعضی‌ها فقط روی فضای شبکه‌های مجازی برای لو رفتن اطلاعات خود تأکید دارند و غافل از این هستند که روزانه میلیون‌ها فایل توسط ادارات مختلف از طریق ایمیل‌ها رد و بدل می‌شود در حالی‌ که سرور این ایمیل‌ها در خارج از کشور است و دسترسی به اطلاعات هم برای سرورها وجود دارد.»

عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان ابراز امیدواری کرد با استقرار دولت جدید شاهد ارائه دستورالعملی واضح و مشخص برای استفاده از شبکه‌های مجازی در عرصه روابط عمومی‌ها باشیم.

 

منبع: آنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد