درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29550صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 16:44
عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان:
شبکه‌های مجازی رویکرد روابط عمومی را متفاوت‌تر از گذشته کرده‌اند
عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: «پیشرفت فناوری به‌خصوص در عرصه شبکه‌های اجتماعی مجازی باعث شده است تا رویکرد روابط عمومی بسیار متفاوت‌تر از گذشته باشد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدامیررضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همکاران خود در سراسر کشور افزود: «شاید بتوان گفت امروزه و با پیشرفت فناوری‌های نوین بخصوص در عرصه مجازی بیش از 90درصد فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در بخش اطلاع‌رسانی به سمت شبکه‌های اجتماعی مجازی پیش رفته است.»

وی با بیان اینکه سایت‌های اطلاع‌رسانی را می‌توان نسل قبلی عرصه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نام برد، اظهار کرد: «اگرچه سایت‌های اینترنتی کاربردهای خاص خود را دارند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت اما امروزه آنچه بیشتر موردتوجه مردم و به‌خصوص قشر جوان قرار می‌گیرد و خوراک اطلاعاتی به آن‌ها می‌دهد شبکه‌های اجتماعی مجازی است.»

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: «امروزه سایت‌های اطلاع‌رسانی تقریبا به بانک‌های دیتا تبدیل‌ شده‌اند و مردم اخبار ناب و دسته اول را ابتدا در شبکه‌های مجازی و سپس در سایت‌ها دنبال می‌کنند، بنابراین باید اذعان کرد که نسل جدیدی از روابط عمومی پا به عرصه گذاشته که نخستین خصوصیت آن ایجاد فضای اطلاعاتی با سرعت نور است.»

حسینی نژاد بیان کرد: «وجود شبکه‌های اجتماعی مجازی امروزه ابزار لاینفک روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی به مخاطبان دور و نزدیک است به‌طوری‌که جدایی از این فضا یعنی مرگ روابط عمومی.»

وی با بیان اینکه امروزه شاهدیم که هنوز بعضی از ارگان‌های دولتی و بعضا خصوصی با این فضاها رویارویی می‌کنند و به مدیر روابط عمومی اجازه حضور در این شبکه‌ها را نمی‌دهند، افزود: «ارگان‌هایی وجود دارد که به بهانه‌های عجیبی چون بحث‌های امنیتی و لو رفتن اطلاعات، از این فناوری‌ها استفاده نمی‌کنند که البته نبود سازوکاری مشخص و مدون در استفاده از شبکه‌های مجازی از سوی قانون‌گذاران و ابلاغ بخشنامه یکپارچه باعث این سردرگمی شده است.»

وی گفت: «جالب است بعضی‌ها فقط روی فضای شبکه‌های مجازی برای لو رفتن اطلاعات خود تأکید دارند و غافل از این هستند که روزانه میلیون‌ها فایل توسط ادارات مختلف از طریق ایمیل‌ها رد و بدل می‌شود در حالی‌ که سرور این ایمیل‌ها در خارج از کشور است و دسترسی به اطلاعات هم برای سرورها وجود دارد.»

عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان ابراز امیدواری کرد با استقرار دولت جدید شاهد ارائه دستورالعملی واضح و مشخص برای استفاده از شبکه‌های مجازی در عرصه روابط عمومی‌ها باشیم.

 

منبع: آنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد