درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 06:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29460صفحه نخست » دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 09:16
موج حملات سایبری سیستم های کامپیوتری در ۷۰ کشور را مختل کرد
یک موج حمله سایبری کامپیوترهای شرکت‌ها و نهادهای عمومی ده ها کشور را هدف قرار داده و منجر به اختلال در بسیاری از سیستم‌های کامپیوتری و خدمات عمومی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک موج حمله سایبری کامپیوترهای شرکت‌ها و نهادهای عمومی ده ها کشور را هدف قرار داده و منجر به اختلال در بسیاری از سیستم‌های کامپیوتری و خدمات عمومی شده است.

در این موج که از روز جمعه ۲۲ اردیبهشت آغاز شده، ۴۵ هزار حمله سایبری در ۷۰ کشور جهان سیستم های کامپیوتری را فلج کرده است. حملات به این صورت است که یک باج‌افزار کامپیوتری به سیستم‌های کامپیوتری حمله کرده، تمامی فایل‌ها را به رمز در آورده و آنها را قفل می‌کند.

هکرها با استفاده از این باج‌افزار با هدف قرار دادن سیستم‌های این کامپیوتری خواستار دریافت پول اینترنتی بیت کوین شده‌اند تا قفل را باز کنند. هکرها به این نهادها فقط شش روز فرصت داده‌اند تا این پول را پرداخت کنند.

یکی از نهاد‌های مهمی که مورد این حمله قرار گرفته، نظام خدمات درمانی بریتانیاست.

واروم بادوار رئیس شرکت رد لاک درباره این حملات گفت: «آنها سازمان‌هایی را هدف قرار داده‌اند که ماموریت مهم و حیاتی دارند و نمی‌توانند بدون اطلاعات کامپیوتری خود کار کنند. بیشتر نظام خدمات درمانی بریتانیا از کار افتاده زیرا بیشتر بیمارستان‌ها زیر برنامه خدمات بهداشتی ملی هستند. آنها کار را متوقف کرده‌اند چرا که تماسشان با سیستم قطع شده است. در واقع آنها بیماران را به خانه می‌فرستند.»

در این حمله، باج‌افزار در سیستم‌هایی که محافظت کامل ندارند از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر منتقل می شود.این باج‌افزار با استفاده از یک نرم افزار مایکروسافت که سازمان امنیت ملی ایالات متحده برای مصارف امنیتی روی آن کار کرده بود و اخیرا به سرقت رفت تولید شده است.

از جمله سیستم‌های کامپیوتری که مورد حمله قرار گرفته است بانک‌های روسیه و شرکت خودروسازی رنو هستند.

کارشناسان امنیت سایبری می‌گویند که سازمان‌ها و کاربران باید از به روز رسانی‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد استفاده کنند و به کاربران هشدار می‌دهند که در باز کردن مدارک ضمیمه شده به ایمیل احتیاط کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد