درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29441صفحه نخست » خبر یکجمعه، 22 اردیبهشت 1396 - 06:13
استاندار هرمزگان: روابط عمومی ها فاصله بین مردم و سازمان را کاهش دهند
70 درصد موفقیت یک سازمان به روابط عمومی بستگی دارد و اگر روابط عمومی را از یک سازمان بگیریم، آن سازمان دیگر هیچ روحی ندارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومی ها زمینه تفاهم و هم اندیشی میان مسئولان و مردم را فراهم ساخته و فاصله بین مردم و سازمان را کاهش دهند.

به گزارش شارا، جاسم جادری در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباط بین افراد جامعه و سازمان هاست و باید تلاش های یک سازمان توسط روابط عمومی منتقل شود تا مردم بدانند تا چه حد کار و تلاش می شود.


وی ادامه داد: 70 درصد موفقیت یک سازمان به روابط عمومی بستگی دارد و اگر روابط عمومی را از یک سازمان بگیریم، آن سازمان دیگر هیچ روحی ندارد.


وی ادامه داد: کار روابط عمومی بدون صبر امکان پذیر نیست و روابط عمومی تکنیک های خاصی دارد که باید فنون روابط عمومی را بیاموزیم تا بتوانیم ارتباط درست برقرار کرد.


وی اضافه کرد:ارتباط امر مهمی است و شرط بقا و استمرار حیات هر سازمان به روابط عمومی بستگی دارد.


استاندار هرمزگان یاداور شد: داشتن اطلاعات دقیق و به روز از نان شب مهمتر بوده و هر که بیشتر بداند موفق تر است.


جادری عنوان کرد: کشوری قدرتمند است که اطلاعات آن کامل بوده و حکومت در چنین جهانی بدون بهره مندی از روابط عمومی ممکن نیست.


جادری بیان داشت: اعتقاد به شفافیت و پاسخگویی امر بسیار مهمی است و حقوق شهروندان باید رعایت و حق نظارت مردم در کارها به رسمیت شناخته شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم بیان داشت: وظیفه و جایگاه روابط عمومی در نیم قرن اخیر رشد و تکامل یافته و روابط عمومی ها نقش ارتباط گرا و واسطه میان مردم و دستگاه اجرایی را دارند.


شیرزاد عزتی افزود: روابط عمومی های فعال حاصل تلاش دستگاه های اجرایی را به گوش مردم می رسانند و خواسته مردم را به مدیران انتقال می دهد و باید روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان هر مجموعه باشد.


وی تصریح کرد: اصلاح چارت سازمانی، برگزاری دوره های آموزشی و اختصاص فضا و محیطی متناسب با کار روابط عمومی از مهمترین خواسته های روابط عمومی های هرمزگان است.


به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: باید روابط عمومی های استان به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری تجهیز شوند و نیاز است مدیران هر مجموعه به این حوزه مهم توجه کافی را داشته باشند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد