درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29441صفحه نخست » خبر یکجمعه، 22 اردیبهشت 1396 - 10:07
استاندار هرمزگان: روابط عمومی ها فاصله بین مردم و سازمان را کاهش دهند
70 درصد موفقیت یک سازمان به روابط عمومی بستگی دارد و اگر روابط عمومی را از یک سازمان بگیریم، آن سازمان دیگر هیچ روحی ندارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومی ها زمینه تفاهم و هم اندیشی میان مسئولان و مردم را فراهم ساخته و فاصله بین مردم و سازمان را کاهش دهند.

به گزارش شارا، جاسم جادری در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباط بین افراد جامعه و سازمان هاست و باید تلاش های یک سازمان توسط روابط عمومی منتقل شود تا مردم بدانند تا چه حد کار و تلاش می شود.


وی ادامه داد: 70 درصد موفقیت یک سازمان به روابط عمومی بستگی دارد و اگر روابط عمومی را از یک سازمان بگیریم، آن سازمان دیگر هیچ روحی ندارد.


وی ادامه داد: کار روابط عمومی بدون صبر امکان پذیر نیست و روابط عمومی تکنیک های خاصی دارد که باید فنون روابط عمومی را بیاموزیم تا بتوانیم ارتباط درست برقرار کرد.


وی اضافه کرد:ارتباط امر مهمی است و شرط بقا و استمرار حیات هر سازمان به روابط عمومی بستگی دارد.


استاندار هرمزگان یاداور شد: داشتن اطلاعات دقیق و به روز از نان شب مهمتر بوده و هر که بیشتر بداند موفق تر است.


جادری عنوان کرد: کشوری قدرتمند است که اطلاعات آن کامل بوده و حکومت در چنین جهانی بدون بهره مندی از روابط عمومی ممکن نیست.


جادری بیان داشت: اعتقاد به شفافیت و پاسخگویی امر بسیار مهمی است و حقوق شهروندان باید رعایت و حق نظارت مردم در کارها به رسمیت شناخته شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم بیان داشت: وظیفه و جایگاه روابط عمومی در نیم قرن اخیر رشد و تکامل یافته و روابط عمومی ها نقش ارتباط گرا و واسطه میان مردم و دستگاه اجرایی را دارند.


شیرزاد عزتی افزود: روابط عمومی های فعال حاصل تلاش دستگاه های اجرایی را به گوش مردم می رسانند و خواسته مردم را به مدیران انتقال می دهد و باید روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان هر مجموعه باشد.


وی تصریح کرد: اصلاح چارت سازمانی، برگزاری دوره های آموزشی و اختصاص فضا و محیطی متناسب با کار روابط عمومی از مهمترین خواسته های روابط عمومی های هرمزگان است.


به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: باید روابط عمومی های استان به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری تجهیز شوند و نیاز است مدیران هر مجموعه به این حوزه مهم توجه کافی را داشته باشند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد