درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 02:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29418صفحه نخست » چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 09:31
کاهش سقف خرید از آمازون برای استفاده از ارسال رایگان
آمازون در رقابت با شرکت وال مارت، تغییری در قانون خود اعمال کرد و سقف حداقل خرید از سایت را برای استفاده از ارسال رایگان سفارش‌هایش کاهش داده و به 25 دلار رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آمازون در رقابت با شرکت وال مارت، تغییری در قانون خود اعمال کرد و سقف حداقل خرید از سایت را برای استفاده از ارسال رایگان سفارش‌هایش کاهش داده و به 25 دلار رساند. اگرچه این تغییر ظاهرا هفته گذشته به اجرا درآمده است، ولی تا به امروز خبر رسمی آن منتشر نشده بود. خبر اعمال این تغییر برای اولین بار در وب‌سایت BestBlackFriday منتشر شد. این دومین بار است که در سال جاری، شرکت آمازون سقف حداقل خرید خود را کاهش می‌دهد.

 

این شرکت در ماه فوریه نیز میزان حداقل خرید از وب‌سایت آمازون را برای استفاده از ارسال رایگان از 49 دلار به 35 دلار کاهش داده بود و حالا این رقم به 25 دلار رسیده است. بیش از یک دهه قبل که آمازون شرکت خود را راه‌اندازی کرد، میزان سقف حداقل خرید برای ارسال رایگان محصولات به مشتریان دقیقا همین 25 دلار بود و از سال 2013 این شرکت به مرور زمان این رقم را بالاتر برد. یکی از دلایلی که آمازون سقف حداقل خرید را برای استفاده از ارسال رایگان پایین آورده، به این خاطر است که قصد دارد بخش پرایم خود را محبوب‌تر کند(قسمت Prime آمازون، تمام هزینه‌های ارسال محصولات مشتریان را بدون در نظر گرفتن سقف خرید، تقبل می‌کند). البته به نظر می‌رسد زمانی که سقف خرید 49 دلار بود، آمازون پرایم بیشترین نتیجه را در پی داشت، زیرا به مشترکان این امکان را می‌داد تا سفارش‌های کوچک‌تری را ثبت کنند.  اما در ماه ژانویه، شرکت والمارت پیشنهاد «ارسال رایگان در دو روز» را برای سفارش‌های کمتر از 35 دلار و بدون نیاز به پرداخت وجه اشتراک، اعلام کرد. این پیشنهاد ویژه والمارت، محبوبیت این شبکه خرید اینترنتی را دو چندان کرد. آمازون نیز دقیقا یک هفته، سقف خرید برای ارسال رایگان سفارش‌های مشتریان خود را کاهش داد. تغییرات اخیر اعمال شده از سوی آمازون نشان می‌دهد که این شرکت در رقابت تنگاتنگی با والمارت قرار دارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4041

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد