درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29418صفحه نخست » چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 09:31
کاهش سقف خرید از آمازون برای استفاده از ارسال رایگان
آمازون در رقابت با شرکت وال مارت، تغییری در قانون خود اعمال کرد و سقف حداقل خرید از سایت را برای استفاده از ارسال رایگان سفارش‌هایش کاهش داده و به 25 دلار رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آمازون در رقابت با شرکت وال مارت، تغییری در قانون خود اعمال کرد و سقف حداقل خرید از سایت را برای استفاده از ارسال رایگان سفارش‌هایش کاهش داده و به 25 دلار رساند. اگرچه این تغییر ظاهرا هفته گذشته به اجرا درآمده است، ولی تا به امروز خبر رسمی آن منتشر نشده بود. خبر اعمال این تغییر برای اولین بار در وب‌سایت BestBlackFriday منتشر شد. این دومین بار است که در سال جاری، شرکت آمازون سقف حداقل خرید خود را کاهش می‌دهد.

 

این شرکت در ماه فوریه نیز میزان حداقل خرید از وب‌سایت آمازون را برای استفاده از ارسال رایگان از 49 دلار به 35 دلار کاهش داده بود و حالا این رقم به 25 دلار رسیده است. بیش از یک دهه قبل که آمازون شرکت خود را راه‌اندازی کرد، میزان سقف حداقل خرید برای ارسال رایگان محصولات به مشتریان دقیقا همین 25 دلار بود و از سال 2013 این شرکت به مرور زمان این رقم را بالاتر برد. یکی از دلایلی که آمازون سقف حداقل خرید را برای استفاده از ارسال رایگان پایین آورده، به این خاطر است که قصد دارد بخش پرایم خود را محبوب‌تر کند(قسمت Prime آمازون، تمام هزینه‌های ارسال محصولات مشتریان را بدون در نظر گرفتن سقف خرید، تقبل می‌کند). البته به نظر می‌رسد زمانی که سقف خرید 49 دلار بود، آمازون پرایم بیشترین نتیجه را در پی داشت، زیرا به مشترکان این امکان را می‌داد تا سفارش‌های کوچک‌تری را ثبت کنند.  اما در ماه ژانویه، شرکت والمارت پیشنهاد «ارسال رایگان در دو روز» را برای سفارش‌های کمتر از 35 دلار و بدون نیاز به پرداخت وجه اشتراک، اعلام کرد. این پیشنهاد ویژه والمارت، محبوبیت این شبکه خرید اینترنتی را دو چندان کرد. آمازون نیز دقیقا یک هفته، سقف خرید برای ارسال رایگان سفارش‌های مشتریان خود را کاهش داد. تغییرات اخیر اعمال شده از سوی آمازون نشان می‌دهد که این شرکت در رقابت تنگاتنگی با والمارت قرار دارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4041

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد