درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 09:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29410صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 - 19:21
استاندار کرمان تاکید کرد: نقش تاثیرگذار روابط عمومی ها در مشتری مداری
استاندارکرمان از روابط عمومی به عنوان تشکیلاتی همچون بنگاه های اقتصادی یاد کرد که نقش زیادی در مشتری مداری دارند، گفت: روابط عمومی ها با رعایت اصولی چون صداقت و انتقال سریع اخبار، نقش تعیین تاثیرگذاری در تقویت سرمایه اجتماعی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندارکرمان از روابط عمومی به عنوان تشکیلاتی همچون بنگاه های اقتصادی یاد کرد که نقش زیادی در مشتری مداری دارند، گفت: روابط عمومی ها با رعایت اصولی چون صداقت و انتقال سریع اخبار، نقش تعیین تاثیرگذاری در تقویت سرمایه اجتماعی دارند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی شامگاه سه شنبه در آئین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تبریک این هفته، به نقش تعیین کننده روابط عمومی ها در اعتمادسازی در جامعه اشاره کرد و افزود: در چنین شب هایی عملیات بیت المقدس در خرمشهر انجام شد و پس از یکماه نبرد شبانه روزی فرزندان بی ادعا، مخلص، شجاع، همدل و همراه تا سوم خرداد ادامه یافت تا اینکه سوم خرداد به پیروزی خرمشهر ختم شد.


وی با اشاره به نقش تعیین کننده فرماندهانی همچون شهید باقری، کازرونی، کاظمی در پیروزی عملیات بیت المقدس و آن هم در شرایطی که ادامه آن ممکن نبود، یادآورشد: نسل جوان می اندیشد که این امور افسانه هایی است که بدنبال تبلیغ آن عصر هستیم اما به عنوان شاهد باید اعتراف کرد که رهبری مقتدر، آگاه و هوشمند و همچنین وحدت رویه و سرمایه اجتماعی رمز پیروزی آن عصر بود.


استاندار کرمان با تاکید براینکه سرمایه اجتماعی از نیروی انسانی منشاء می گیرد، تصریح کرد: سرمایه اجتماعی به مراتب ارزش زیادی دارد که امروز این نیاز در جامعه به خوبی حس می شود زیرا آمارها نشان می دهد که با دوبرابر شدن جمعیت کشور، زندانی های ما 15 برابر شده و بدبینی ها زیاد و صداقت و مهربانی کمتر شده است.
رزم حسینی از روابط عمومی به عنوان تشکیلاتی همچون بنگاه های اقتصادی یاد کرد که نقش زیادی در مشتری مداری دارند و می تواننند این فرهنگ را در جامعه ترویج دهند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با رعایت اصولی چون صداقت و انتقال سریع اخبار، نقش تعیین تاثیرگذاری در تقویت سرمایه اجتماعی دارند.


وی با اشاره به اینکه کشور در آستانه دو انتخابات مهم (دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا) قرار دارد، گفت: انتخابات ابزاری برای تعیین سرنوشت یک ملت و شکور است به گونه ای که برای رسیدن ملت به حقوقشان، خون ها ریخته شده است.


استاندار کرمان با تاکید براینکه رای مردم می تواند دولتی خردگرا را روی کار بیاورد، افزود: کشور هزینه های زیادی را طی دوران گذشته متحمل شده است لذا انتظار می رود روابط عمومی ها در جهت تقویت سرمایه های اجتماعی گام بردارند تا شاهد انتخاباتی خوب و همراه با خرد جمعی باشیم.


رزم حسینی با اشاره به دیدار اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورخ 14 دی ماه 95 و چهار روز پیش از درگذشت ایشان، یادآورشد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن دیدار به نقش تعیین کننده مردم در سرنوشت کشور در آیات و روایات معصومین اشاره کردند.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها می توانند با ایجاد موج انتخاباتی، مشارکت حداکثری مردم را برای حفظ اقتدار کشور رقم بزنند، خاطرنشان کرد:سرمایه اجتماعی می تواند نجات کشور را رقم بزند.


استاندار کرمان به طرح تقسیم بندی هشت زون اقتصادی استان کرمان اشاره کرد و گفت: این طرح سال 1970 میلادی در کشور ایتالیا اجرا و مناطق به بخش غیردولتی واگذار شد تا بتوانند خلق ثروت و درآمد کنند و در مناطقی که هیچ سرمایه مادی وجود نداشت، سرمایه اجتماعی توانست نقش تاثیرگذاری را ایفا نماید.


رزم حسینی با اشاره به کاهش نرخ آسیب های اجتماعی در کشورهای جهان اول، افزود: با پایدار کردن مناطق هشتگانه اقتصادی در استان کرمان و مشارکت مردم، می توان طی دوره ای ده ساله شاهد تحولی عظیم در این مناطق بود.


وی یادآورشد: میزان سپرده های بانکی استان کرمان در سال 92 تنها هفت هزار و 200 میلیارد تومان بود اما طی یکسال گذشته این آمار به 32 هزار میلیارد تومان افزایش یافت و این نشان از انسجام درونی دارد که می تواند ظرفیت جدیدی را برای استان پدید بیاورد.


استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با استعانت از خداوند متعال، پیروی از ولایت فقیه که خیمه اقتدار، انسجام و وحدت کشور است و استفاده از اخلاق اسلامی می توان روز به روز ضریب اعتماد مردم به یکدیگر و نظام را افزایش داد و در این صورت درآمد و اشتغالزایی ایجاد می شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد