درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 14:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 294صفحه نخست » چهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 14:58
روابط رسانه ای کلیدی برای همگام سازی مخاطبان
دکتر محمود ترابیان مدیرکل روابط عمومی بانک تات - روابط عمومی ها محتوای مورد نیاز مخاطبان را به شکل حرفه ای و کاربردی تولید می کنند
  

 

روابط رسانه ای کلیدی برای همگام سازی مخاطبان

 

نکاتی در مورد منبع خبر:  ذکر منبع حتما باید در بازانتشار مطالب و اخبار اختصاصی رسانه‌ها و پایگاه های اینترنتی رعایت شود؛ چون حاصل تلاش و کار افراد دیگری است. ذکر منبع یک امر معمول است و ایرادی ندارد که رسانه‌ها با ذکر منبع، اخبار و مطالب همدیگر را نقل کنند. اما متاسفانه تعداد زیادی از همکاران رسانه ای مطالب و خبرهای سایر رسانه ها را کپی کرده و از ذکر منبع آن خودداری می کنند. شارا در صورتی اجازه باز انتشار مطالب خود را می دهد که منبع آن به طور کامل ذکر شود.

 

 

 برداشت ها - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا):

شارا- در زندگی روزمره، مردم احتیاج به کسب اطلاعات درباره کار، آموزش، بهداشت، فرهنگ، ورزش، تفریحات و تسهیلات جدید در حوزه کسب و کار دارند. همین طور در حوزه ارتباطی، دادن آگاهی در زمینه های مختلف شغلی و غیره، مباحث اختصاص داده شده به سئوالات روزمره شهروندان و تعاملات دوسویه مورد توجه است. در حوزه تراکنشی نیز، رزرو بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما، ثبت نام در دوره های آموزشی، انواع نقل و انتقال وجوه مالی در زندگی مردم باید در نظر گرفته شود. مدیریت از راه دور امکان دیگری از کاربردهای فناوری اطلاعات است که در حوزه اطلاعات شامل: راهنمای خدمات عمومی، جهت دهی به رویه های اداری، ثبت نام کننده های عمومی و پایگاه های داده می شود.
تغییر در روش های برقراری ارتباط و معرفی فنون و ابزارهای جدید مورد استفاده سازمان ها، بدون آگاهی رسانیدن و آموزش به مخاطبان تبدیل به جریانی یک سویه می شود. در این جاست که رسانه ها به عنوان کانون مهم در نظام اطلاع رسانی به یاری روابط عمومی ها می آیند تا آن چه را که روابط عمومی ها به عنوان محتوای مورد نیاز مخاطبان به شکل حرفه ای و کاربردی تولید می کنند به آگاهی شهروندان برساند. اگر چه فعالان حرفه روابط عمومی ابزارها و فنون مختلفی را در اختیار دارند که با اتکای به آن ها می توانند اهداف آموزشی و اطلاع رسانی خود را محقق سازند، اما تردید وجود ندارد که رسانه های جمعی بی بدیل ترین نقش را در انتقال مفاهیم آموزشی و همگام سازی مخاطبان با سازمان ایفا می کنند. تعامل مناسب و برقراری حسن ارتباط میان روابط عمومی ها و رسانه ها منجر به آن می شود تا سطح دانش و معرفت شهروندان به عنوان مخاطبان اصلی هر دو کانون نظام اطلاع رسانی ارتقا یابد.
بنابراین در بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی و ارایه سرویس ها و خدماتی که از سوی سازمان ها به ویژه فعالان عرصه اقتصادی نظیر بانک ها و سایر بنگاه های اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد، توجه به همگام سازی مخاطبان و مشتریان به عنوان اصلی اجتناب ناپذیر باید لحاظ شود. روابط رسانه ای مناسب در آفرینش جامعه ای که در آن شهروندان گام به گام همواره با رشد و شکوفایی سازمان ها به شکل پویا و فعالانه ای حضور می یابند، به عنوان شاه کلیدی به شمار می رود که راهگشا و سرعت بخش بسیاری از اهداف و رسالت های متعالی هم روابط عمومی ها و هم رسانه ها خواهد بود.
 

 منبع مرجع:  شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران)
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد