درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 11:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29340صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 16 اردیبهشت 1396 - 10:44
گردشگری نابینایان
در نمایشگاه سایت‌سیتی که از سوم تا پنجم ماه مه هتل مجلل شراتون در فرودگاه فرانکفورت برگزار شد، شرکت "تورـ دِـسانس" از اشتوتگارت ماکِت‌هایی از بناهای مشهور جهان را توسط چاپگرهای سه‌بُعدی تهیه کرده بود و برنامه‌های گردشگری ویژه نابینایان را معرفی می‌کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نمایشگاه سایت‌سیتی که از سوم تا پنجم ماه مه هتل مجلل شراتون در فرودگاه فرانکفورت برگزار شد، شرکت "تورـ دِـسانس" از اشتوتگارت ماکِت‌هایی از بناهای مشهور جهان را توسط چاپگرهای سه‌بُعدی تهیه کرده بود و برنامه‌های گردشگری ویژه نابینایان را معرفی می‌کرد.
 
 خانم لاورا کوته Laura Kutte سخنگوی این شرکت در پاسخ به این پرسش که منظور از "گردشگری ویژه نابینایان" چیست، گفت: "ما ثابت می‌کنیم که سفر و دیدار از شهرها و مکان‌های جالب، تنها به دیدن محدود نمی‌شود و می‌توان در زمینه گردشگری به حواس دیگر هم توجه کرد و لذت برد. در گردشگری‌های ما افراد بینای دوره‌دیده بناها و مکان‌های جالب را طوری برای همراهان نابینای خود توصیف می‌کنند تا مراجعان نابینای ما بتوانند همه چیز را در ذهن خود مجسم کنند. ما در ضمن همیشه به مختصات شنیداری، خوراکی و لمس‌پذیر هر محل توریستی توجه ویژه داریم".
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد