درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 13:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29298صفحه نخست » چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 - 10:10
شبکه تلویزیونی تویتر گشایش خواهد یافت
به گزارش «شارا» به نقل از « وال استریت ژورنال»، تویتر همراه « بلومبرگ مدیا» قصد دارند سایتی برای پخش 24 ساعته اخبار راه اندازی کنند. قرار است این سایت در پاییز سال جاری کار خود را شروع کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شبکه تلویزیونی توئیتر اخبار بطور 24 ساعته پخش خواهد شد.

به گزارش «شارا» به نقل از « وال استریت ژورنال»، تویتر همراه « بلومبرگ مدیا» قصد دارند سایتی برای پخش 24 ساعته اخبار راه اندازی کنند. قرار است این سایت در پاییز سال جاری کار خود را شروع کند. شبکه تلویزیونی که هنوز « بی نام » است بصورت « آن — لاین» اخبار خود از اقصی و نقاط جهان را پخش خواهد کرد و ویدئو های کاربران « تویتر» را نشان خواهد داد.

جاستین اسمیت مدیر اجرایی « بلومبرگ» متذکر شد که خیلی ها اخبار را بصورت « آن — لاین» تماشا می کنند و بلافاصله این اخبار را در شبکه های اجتماعی مورد تفسیر قرار می دهند. شرکت ها مایل به ادغام آن ها هستند.

انتونی نوتو (Anthony Noto) مدیر مالی « تویتر» گفت: « فکر می کنم می توانیم تماشاچیانی را جلب کنیم که هزینه دریافت سیگنال تلویزیون را پرداخت نمی کنند واز هر طریقی که ممکن باشد اخبار را تماشا می کنند ، از اینرو فکر می کنیم که « بلومبرگ» شریک ایده آلی برای ما خواهد بود».

به گزارش اسپوتنیک،نمایندگان « تویتر» و « بلومبرگ» اسرار توافق مالی را برای نشریه « وال استریت ژورنال» فاش نکردند. اما متذکر شدند که « بلومبرگ» بطور کامل اخبار شبکه تلویزیونی را کنترل خواهد کرد. بعلاوه آگهی تبلیغاتی نیز پخش خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد