درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29184صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 22:09
برگزاری پنجمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌های دولتی، چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی پست ‌بانک‌ ایران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌های دولتی، چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی پست ‌بانک‌ ایران برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از پست ‌بانک ‌ایران، در این جلسه که با حضور خسرو فرحی مدیرعامل این بانک برگزار شد، وی ضمن تبریک مبعث حضرت رسول‌اکرم(ص) و اشاره به دغدغه‌های حاکم بر نظام بانکی کشور گفت: نقش بی‌بدیل
روابط عمومی‌ها در شفاف‌سازی جریان اطلاعات و ارتباطات کاملاً مشخص است.


وی گفت: در دوره‌های اخیر با همفکری‌های ایجاد شده اقدامات ارزنده‌ای جهت اطلاع‌رسانی مناسب در سیستم بانکی توسط روابط‌عمومی‌ها صورت گرفته زیرا نظام بانکی به دلیل نقشی که در تأمین مالی و مشاوره‌ای جهت توسعه‌اقتصادی کشور دارد نیازمند حضور پررنگ و جامعیت روابط‌عمومی است.


فرحی افزود: ماهیت ‌نظام بانکی، بیشتر در زمینه خدمات‌رسانی،‌ خلق خدمت‌ جدید و توسعه اقتصادی متمرکز است و در این راستا این وظیفه خطیر روابط‌عمومی‌ها است که به‌طور شفاف نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی و هم‌افزایی بیشتر اقدام کنند.


حسین امامی دبیر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها نیز در این جلسه ضمن اشاره به هجمه‌های وارده به نظام بانکی کشور اظهارداشت: استراتژی‌های رسانه‌ای در این راستا تدوین شده که می‌تواند موثر باشد.


وی افزود: تاکنون با همفکری و هم‌افزایی اعضا این کمیسیون دستاوردهای خوبی در زمینه رفع مشکلات حضور در فضای مجازی و استفاده کاربردی از شبکه‌های اجتماعی برای تعامل بیشتر مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شبکه بانکی بدست آورده‌ایم.


همچنین سیدرحمان حسین‌پور رییس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران در این جلسه به تبیین دستاوردهای این بانک در سال گذشته از جمله بهره‌برداری از نرم‌افزار جدید، خدمات‌رسانی در روستا و مناطق کم‌برخوردار، تثبیت جایگاه حقوقی بانک به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT، افزایش سرمایه،‌ توجه ویژه به وضع معیشتی و ایجاد 75هزار شغل در روستاها و حضور 30درصدی در نقاط روستایی پرداخت.


در این جلسه درخصوص افزایش امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم،‌ ارائه طرح پیش‌نویس توجیهی ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌های نظام بانکی و شناسایی هجمه‌های بانکی در رسانه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد