درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:28   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29166صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 - 22:02
ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد
مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی و حوزه مدیریت در سال 95 گفت: ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی و حوزه مدیریت در سال 95 گفت: ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد.

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد سال 95 امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و تدوین برنامه‌های این امور در سال 96 بابیان این مطلب افزود: تلفیق اداره روابط عمومی و حوزه مدیریت در چارت سازمانی باهدف ارتقاء این دو بخش و افزایش اختیارات این حوزه صورت گرفته است.

مهدیان با تأکید بر اهمیت تکریم مشتریان بیرونی و داخلی و شناسایی نیازهای ایشان در طراحی محصولات جدید خاطرنشان کرد: روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناسایی نیازهای آن‌ها می‌تواند سایر ارکان بانک را در تدوین برنامه‌ها یاری نماید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر نقش روابط عمومی در ایجاد تصویر بهینه از سازمان افزود: با توجه به افزوده شدن خدمت بانکداری شرکتی در بانک توسعه تعاون، حرکت در این مسیر با تدوین برنامه جامع تبلیغات امکان‌پذیر خواهد بود.

در ادامه جلسه عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره و ذوالفقاری مدیر امور مالی توضیحاتی در خصوص برنامه‌های سال 96 ارائه دادند.

شایان‌ذکر است در این جلسه حسین زاده مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، طالبی رئیس اداره روابط عمومی، سایری رئیس حوزه مدیریت و معاونین ادارات روابط عمومی در خصوص عملکرد سال 95 و برنامه‌های سال 96 توضیحاتی ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد