درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29166صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 - 22:02
ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد
مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی و حوزه مدیریت در سال 95 گفت: ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی و حوزه مدیریت در سال 95 گفت: ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد.

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد سال 95 امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و تدوین برنامه‌های این امور در سال 96 بابیان این مطلب افزود: تلفیق اداره روابط عمومی و حوزه مدیریت در چارت سازمانی باهدف ارتقاء این دو بخش و افزایش اختیارات این حوزه صورت گرفته است.

مهدیان با تأکید بر اهمیت تکریم مشتریان بیرونی و داخلی و شناسایی نیازهای ایشان در طراحی محصولات جدید خاطرنشان کرد: روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناسایی نیازهای آن‌ها می‌تواند سایر ارکان بانک را در تدوین برنامه‌ها یاری نماید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر نقش روابط عمومی در ایجاد تصویر بهینه از سازمان افزود: با توجه به افزوده شدن خدمت بانکداری شرکتی در بانک توسعه تعاون، حرکت در این مسیر با تدوین برنامه جامع تبلیغات امکان‌پذیر خواهد بود.

در ادامه جلسه عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره و ذوالفقاری مدیر امور مالی توضیحاتی در خصوص برنامه‌های سال 96 ارائه دادند.

شایان‌ذکر است در این جلسه حسین زاده مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، طالبی رئیس اداره روابط عمومی، سایری رئیس حوزه مدیریت و معاونین ادارات روابط عمومی در خصوص عملکرد سال 95 و برنامه‌های سال 96 توضیحاتی ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد