درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29085صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 15:19
معاون استاندار هرمزگان: ‌‌مدیران برای موفقیت نیازمند ‌روابط عمومی فعال و پویا هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه ‌‌مدیران برای موفقیت نیازمند ‌روابط عمومی فعال و پویا هستند، گفت: برنامه‌های باشکوهی همزمان با هفته روابط عمومی در هرمزگان برگزار می‌شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه ‌‌مدیران برای موفقیت نیازمند ‌روابط عمومی فعال و پویا هستند، گفت: برنامه‌های باشکوهی همزمان با هفته روابط عمومی در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی رئوفی بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری گرامیداشت هفته روابط عمومی در استان هرمزگان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در ارتباط مدیران با مردم اظهارداشت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مدیران و دستگاه‌ها با مردم و رسانه‌های جمعی هستند و این امر اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها را در دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: دستگاه ‌و مدیر موفق نیازمند وجود یک روابط عمومی فعال و پویا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به سخنی از حضرت امام خمینی (ره) در خصوص انعکاس خدمات، تصریح‌کرد: بنابر فرمایش امام راحل (ره) مدیران وظیفه دارند خدماتی که ارائه می دهند برای مردم بیان کنند تا دشمنان نظام اسلامی و منافقان نگویند کارگزاران این نظام توانمندی ندارند.

رئوفی تصریح‌کرد: روابط عمومی‌ها نقش برجسته ای در نمایش اینکه یک دستگاه اجرایی موفق عمل می‌کند و یا عملکرد ضعیف دارد ایفا می‌کنند و روابط عمومی است که به افکار عمومی نشان می‌دهد که یک دستگاه کارآمد، پویا و خدمت‌رسان است و یا اینکه دستگاه عملکرد ضعیفی دارد و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولت به مردم از وظایف روابط عمومی‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان‌کرد: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی استان، مسئولان برگزاری هفته روابط عمومی را در استان در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه‌های این هفته همراهی کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری زودهنگام مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی نسبت به سال‌های گذشته بیان‌داشت: امسال به دلیل همزمانی هفته گرامیداشت روابط عمومی‌ها با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه های گرامیداشت این هفته زودتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

شیرزاد عزتی افزود: سیزدهم اردیبهشت ماه برنامه های هفته گرامیداشت روابط عمومی در هرمزگان با محوریت استانداری و مشارکت دستگاه هایی اجرایی در هرمزگان آغاز می‌شود.

وی گفت: به واسطه جایگاه مهم روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های گرامیداشت این هفته باید درخور شان آنها برگزار شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان تصریح‌کرد: امسال همزمان با برگزاری هفته روابط عمومی برنامه های همچون تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان با حضور مدیران، غباروبی گلزار شهدا و برپایی کارگاه آموزشی ویژه روابط عمومی ها برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد