درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29050صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 14:13
قدرت شبکه های اجتماعی یونایتد را وادار به تغییر مقررات خرید بلیط خود کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هوایی یونایتد سیاست خرید بلیط خود را در واکنش به اعتراضات گسترده شهروندان تغییر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هوایی یونایتد سیاست خرید بلیط خود را در واکنش به اعتراضات گسترده شهروندان تغییر داد.

پیش از این این شرکت به کارکنان خود اجازه می‌داد از صندلی‌های باقیمانده در آخرین دقایق قبل از پرواز برای خود استفاده کنند.

همین سیاست به خارج کردن دیوید دائو، یک مسافر ویتنامی آمریکایی در یکی از پروازهای داخلی این شرکت منجر شد.

تصاویر موبایل ضبط شده چهره خونین این مسافر را نشان می‌دادند که پاهایش را گرفته اند و به زور از راهروی هواپیما به بیرون می‌کشند.

شرکت یونایتد می‌گوید از این به بعد خدمه یک ساعت قبل از پرواز صندلی‌های مشخص خود را دریافت می‌کنند.

دیوید دائو دو دندان جلوی خود را در کشمکش در هواپیما از دست داده و بینی اش شکسته است.

این شرکت هوایی می‌گوید تغییر تازه برای بهبود خدمات به مشتری طراحی شده است.

اخراج قهری آقای دائو از هواپیما خشم عمومی و گسترده‌ای را درپی داشت و میلیون‌ها نفر تصاویر این حادثه را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اند.

کریستال، دختر این مسافر در یک کنفرانس خبری در شیکاگو گفت خانواده‌اش از نحوه رفتار با آقای دائو منزجر شده‌اند.

ماموران انتظامی فرودگاه آقای دائو را از هواپیمایی که شیکاگو را به سمت لوییزویل در کنتاکی ترک می‌کرد به زور بیرون کشیدند.

این پرواز کامل بود ولی این شرکت هوایی خواستار خروج چهار مسافر بود تا صندلی برای کارکنانش خالی شود.

آقای دائو گفت حاضر به ترک هواپیما نیست چون باید به مقصد و به بیمارانش برسد.

وکیل آقای دائو از قول موکلش گفته تجربه این پرواز از آنچه او هنگام ترک ویتنام تحمل کرده وحشتناک تر بوده است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد