درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28699صفحه نخست » چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 22:07
شهر رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی وزارت ارتباطات از تاسیس شهرک بین‌المللی ICT با همکاری مشاوران سنگاپوری در این منطقه اقتصادی و نیز راه‌اندازی مدیاسیتی پیرو دستور رئیس مرکز ملی فضای مجازی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی وزارت ارتباطات از تاسیس شهرک بین‌المللی ICT با همکاری مشاوران سنگاپوری در این منطقه اقتصادی و نیز راه‌اندازی مدیاسیتی پیرو دستور رئیس مرکز ملی فضای مجازی خبر داد. سعید زرندی در نشست خبری درخصوص اقدامات صورت گرفته در منطقه خدمات هوایی و ویژه اقتصادی «پیام» وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: تاسیس شهرک بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری مشاوران سنگاپوری و به دستور معاونت نوآوری وزارت ارتباطات در این منطقه در حال شکل‌گیری است. وی با اشاره به اینکه فاز نخست این پروژه در حد انجام طرح مطالعاتی، جذابیت‌سنجی و خوشه‌بندی انجام شده است، گفت: مشاوران سنگاپوری تاکنون در ۱۰ کشور دنیا این مدل شهرک را پیاده‌سازی کرده‌اند و هم‌اکنون نیز در مرحله طراحی مفهومی برای راه‌اندازی شهرک بین‌المللی ICT در این منطقه ویژه اقتصادی هستند.

 

زرندی از استقرار ۳۰شرکت بزرگ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تا شهریورماه در منطقه ویژه اقتصادی «پیام» خبر داد و گفت: این ۳۰شرکت، برندهای معروف داخلی در این حوزه هستند که می‌توانند فعالیت‌های خود را در حوزه خدمات هوایی و اقتصادی در این منطقه ارائه دهند. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی وزارت ارتباطات همچنین از برنامه‌ریزی برای اجازه مشارکت و حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های این منطقه اقتصادی خبر داد و گفت: در همین حال با دستور رئیس مرکز ملی فضای مجازی، در حال تاسیس و راه‌اندازی شهر رسانه‌های اجتماعی(مدیاسیتی) هستیم. وی گفت: این پروژه در چند کشور از جمله امارات، آلمان و انگلستان راه‌اندازی شده است و ما نیز مطالعات راه‌اندازی این شهر را مشابه با تجربه کشورهای نامبرده با همکاری و مشاوره دانشگاهی در انگلستان آغاز کرده‌ایم. به گفته زرندی در سال ۹۵ بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد از این منطقه اقتصادی به خزانه دولت واریز شده است که رشد صد درصدی را نشان می‌دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4007

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد