درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28661صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 اسفند 1395 - 12:28
تقویت و توسعه برند، رویکرد سال 96 روابط عمومی شرکت مخابرات ایران
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: «رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: «رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است

مهندس بیدخام در نشستی که با خبرنگاران حوزه مخابرات برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: «شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور مخابراتی کشور و منطقه با 30 میلیون مشترک تلفن ثابت و 4/5 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت در کنار مسئولیت های ملی و اجتماعی با بهره گیری از منابع محدود و مزیت های رقابتی، اقدامات وسیعی را انجام داده است
وی افزود:«فعالیت های مناسبی در زمینه برندینگ صورت گرفته که موجب ارتقای برند شرکت خواهد شد. این اقدامات در سال آینده نیز با قدرت و توان بیشتری ادامه خواهد داشت
مهندس بیدخام با بیان اینکه این اقدامات با هدف جلب رضایت مشتریان و حفظ منافع ذی نفعان انجام می شود، افزود: «تحقق اهداف و برنامه های راهبردی، مانند همگرایی ثابت و سیار نقطه عطفی در توسعه و بالندگی کشور خواهد گردید
وی، همچنین با برشمردن مزیت های ارائه سرویس باندل توسط مخابرات افزود: «امسال، اولین سرویس باندل تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در کشور توسط شرکت مخابرات ایران همزمان با جشنواره صددانه یاقوت ارائه شد که در سال جدید هم به شکلی متفاوت ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد

 

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد