درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 25 خرداد 1403 - 13:13   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی
  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد
  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی
  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28661صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 اسفند 1395 - 16:22
تقویت و توسعه برند، رویکرد سال 96 روابط عمومی شرکت مخابرات ایران
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: «رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: «رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است

مهندس بیدخام در نشستی که با خبرنگاران حوزه مخابرات برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: «شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور مخابراتی کشور و منطقه با 30 میلیون مشترک تلفن ثابت و 4/5 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت در کنار مسئولیت های ملی و اجتماعی با بهره گیری از منابع محدود و مزیت های رقابتی، اقدامات وسیعی را انجام داده است
وی افزود:«فعالیت های مناسبی در زمینه برندینگ صورت گرفته که موجب ارتقای برند شرکت خواهد شد. این اقدامات در سال آینده نیز با قدرت و توان بیشتری ادامه خواهد داشت
مهندس بیدخام با بیان اینکه این اقدامات با هدف جلب رضایت مشتریان و حفظ منافع ذی نفعان انجام می شود، افزود: «تحقق اهداف و برنامه های راهبردی، مانند همگرایی ثابت و سیار نقطه عطفی در توسعه و بالندگی کشور خواهد گردید
وی، همچنین با برشمردن مزیت های ارائه سرویس باندل توسط مخابرات افزود: «امسال، اولین سرویس باندل تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در کشور توسط شرکت مخابرات ایران همزمان با جشنواره صددانه یاقوت ارائه شد که در سال جدید هم به شکلی متفاوت ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد

 

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد