درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28547صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 اسفند 1395 - 16:34
شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد آغاز به کار کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد روز یکشنبه با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و اعضای منتخب این شورا فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد روز یکشنبه با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و اعضای منتخب این شورا فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با تبیین ضرورت های شکل گیری این شورا اظهار کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات تولید و صنعت کشور به ناشناخته ماندن محصولات و ظرفیت های این بخش بازمی گردد و رسالت اصلی این شورا شناسایی و ارائه راهکارهایی است که مشکلات موجود در حوزه معرفی برندهای تولید داخل را کاهش دهد.


سونیا پوریامین با تاکید بر ایجاد بانک اطلاعات تولیدکنندگان و محصولات ایرانی افزود: در صورت فراهم سازی خوراک و اطلاعاتی مناسب و کافی، رسانه نیز می توانند نقش خود را در زمینه رونق اقتصادی و معرفی تولیدات با کیفیت داخلی به افکار عمومی جامعه بازی کنند.


وی ادامه داد: افزایش ارتباط و تعامل میان رسانه ها و بخش صنعت در این حوزه بسیار موثر است و حضور تیم های خبری در نمایشگاه های داخلی و خارجی به منظور اطلاع رسانی موفقیت های اقتصادی تولیدکنندگان داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


پوریامین همچنین مشارکت نخبگان اقتصادی و مسئولان استان در شورای اطلاع رسانی برای انجام برنامه های عملگرایانه در زمینه افزایش تعامل رسانه ها با بخش تولید به خصوص صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را مورد تاکید قرار داد.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد نیز گفت: با توجه به تشکیل شورای اطلاع رسانی در این شرکت از این پس نشست های این شورا با دستور کار مشخص و به طور منظم با هدف تصمیم سازی برای بهبود شرایط اطلاع رسانی این حوزه برگزار می شود.


سیدمسعود عظیمی افزود: تاکنون در زمینه اطلاع رسانی مناسب صنایع استان یزد، اطلاعات آنها در قالب سایت های سازمان صنایع کوچک جمع آوری شده و همچنین بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز در قالب یک کتاب چهار زبانه به چاپ رسیده است.


معاون خبر صدا و سیمای استان یزد نیز در این نشست با تاکید بر تشکیل اتاق فکری برای برنامه ریزی و تصمیم سازی در زمینه اطلاع رسانی حوزه های اقتصادی به خصوص حوزه صنعت اظهار کرد: در تعامل میان رسانه ها و صنایع حلقه های مفقوده ای وجود دارد و نحوه عملکرد برخی سازمان ها به گونه ای است که مانع جریان آزاد اطلاعات در این حوزه می شود.


حمیدرضا جعفری افزود: برای نتیجه گیری بهتر در این زمینه باید مشکلات زیرساختی و چگونگی تعامل بین دستگاه های مرتبط در این حوزه رفع شود .


رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد نیز گفت: یکی از مشکلاتی که در حوزه اطلاع رسانی اقتصادی وجود دارد این است که برخی فعالان اقتصادی و مدیران این حوزه به هزینه کردن برای معرفی ظرفیت ها توجه کافی ندارند.


کاظم شاملو ادامه داد: از سوی دیگر در حوزه اقتصادی خبرنگاران زبده اندکی فعالیت دارند و نیاز به تربیت خبرنگار تخصصی اقتصادی به خصوص در حوزه صنعت به شدت احساس می شود.


مسعود ارکان مدیر مسوول نشریه پیمان یزد اختصاص اعتبار مشخص برای این شورا و دعوت از خبرگان اقتصادی و استفاده از نظرات آنها را عامل پویایی هرچه بیشتر شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی استان عنوان کرد.


در این نشست ایجاد یک پایگاه اطلاع رسانی تخصصی در حوزه معرفی تولیدات استان یزد و برگزاری دوره و آموزش خبرنگاری تخصصی اقتصادی برای تعدادی از فعالان مطبوعات استان به عنوان نخستین مصوبات این نشست مطرح شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد