درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28495صفحه نخست » چهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 07:30
عملکرد رسانه ها باید همگرامحور و هوشمندانه باشد
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: عملکرد رسانه ها باید همگرامحور و هوشمندانه باشد و امروز جریان اطلاع رسانی به مدل جدیدی از اثربخشی فراگیر نیازمند است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد خدادی روز سه شنبه در جمع کارکنان خبرگزاری ایرنا استان مرکزی در اراک افزود: رسانه ها ابزار قدرتمندی در راستای تحقق اهداف توسعه محور هستند و باید بکوشند با عملکردی حرفه ای ضمن ایجاد و تقویت جریان اطلاع رسانی هدفمند و اثرگذار، ضریب نفود تهدیدها در جامعه را بکاهند .
وی بیان کرد: رسانه ها همه باید با یک هدف واحد در قالب همگرایی به دنبال پیشرفت و توسعه کشور باشند .
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: قدرت یک مجموعه خبری به همگرایی و خرد جمعی است و در حوزه رسانه برایند حرفه ای گرایی تک تک نیروهاست که مقبولیت رسانه را تقویت می کند .
خدادی گفت: داده ها و اطلاعات قدرت ایرنا است که باید در پردازش و تقویت آن در قالب تولید محتوا به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و هر نیروی خبری در ایرنا خالق اثری منحصر به فرد است که اعتبار و ارزشش را از استفاده بهینه و هدفمند از داده های اطلاعاتی و تجارب حرفه ای می گیرد .
وی بیان کرد: خبرگزاری ایرنا دوران جدیدی از تحول را کلید زده که محوریت آن بر شناخت واقعیات دنیای کنونی ارتباطات، بهره گیری از فضای مجازی و تولیدات هدفمند در راستای نیاز جامعه است .
مدیرعامل خبرگزاری ایرنا خاطرنشان کرد: مهارت در نگارش، آمادگی و حضور تمام قد در فضای رسانه، قدرتمندی در سایه داده ها و اطلاعات و به روز شدن و تجهیز هر خبرنگار با دانش روز، برگ برنده ایرناست .
وی اضافه کرد: غفلت از روزآمدی و اصول حرفه ای در خبر مرگ رسانه است و مجموعه ای در جریان اطلاعاتی روز جهان کارآیی دارد که از خام فروشی اطلاعات بپرهیزد .
خدادی اظهار کرد: آینده رسانه موفق به اثرگذاری فراگیر و رفع نیاز طیف های مختلف مخاطبان وابسته است و انتظار می رود که همکاران مجموعه ایرنا با فاصله گرفتن از تولیدات بدیهی، خالق اثرهای ماندگار و جاذب باشند .
وی گفت: خبر در معنای کلی زندگی را شامل می شود و خبرنگاری موفق است که رخدادهای روز جامعه در زمینه های مختلف را به درستی درک کرده و با فرصت شناسی آگاهانه در شبکه های مجازی نشر و بسط دهد .
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مجموعه ایرنا از بهترین، تواناترین و با انگیزه ترین نیروها برخوردار است که قدرت تولید فراورده های فاخر را داراست و تنها باید این اراده تقویت شود که هر خبرنگار به اثربخشی کارکرد و تنوع و تمایز در محصولات بیاندیشد .
وی تاکید کرد: خبرنگار چشم بینای مردم است و باید مشکلات، دردها و مسائل مختلف آنان را ببیند، بداند و لمس کند و برای آن راهکار مناسب بدهد .
دیدار با استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی و شرکت در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی ها با خانه مطبوعات این استان از دیگر برنامه های، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به اراک بود .
خبرگزاری ایرنا در سال 1313 خورشیدی و با تأسیس «آژانس پارس» شکل گرفت و سه سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی در دی ماه 1360، با تصمیم نمایندگان مجلس، خبرگزاری پارس به خبرگزاری جمهوری اسلامی با نام اختصاری «ایرنا » (IRNA) تغییر یافت .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد