درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28408صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 اسفند 1395 - 16:28
دغدغه‌های رسانه‌ای مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از سال 1372 به‌عنوان کارمند روابط عمومی کار خود را دانشگاه ایلام آغاز کرده و سال 1384 کارشناس روابط عمومی شد و از سال 1389 تاکنون مدیر روابط عمومی بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان است و از سال 1393 تاکنون دبیر روابط عمومی‌های منطقه 5 دانشگاه‌های کشور است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از سال 1372 به‌عنوان کارمند روابط عمومی کار خود را دانشگاه ایلام آغاز کرده و سال 1384 کارشناس روابط عمومی شد و از سال 1389 تاکنون مدیر روابط عمومی بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان است و از سال 1393 تاکنون دبیر روابط عمومی‌های منطقه 5 دانشگاه‌های کشور است.

از دلایل محافظه‌کار شدن برخی روابط عمومی‌ها می‌گوید و معتقد است: دلیل این امر مدیران و روسای سازمان‌ها هستند.

«فرهاد فتاحی» با حضور در دفتر ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: روابط عمومی در سازمان‌ها نقش مهمی بر عهده دارند و مهم‌ترین اهدافش تأمین منافع سازمان در پیشبرد اهداف کلان و کسب رضایت مخاطبان با توجه به اهداف سازمان است.

وی با بیان اینکه با ابزارهای دنیای موجود کار روابط عمومی‌ها آسان‌تر شده و اهداف به‌راحتی محقق می‌شود، گفت: متأسفانه باوجوداین امکانات افراد متخصص و علاقه‌مند و خلاق در این حوزه بسیار کم هستند و این ضعف کاملاً مشهود است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام با بیان اینکه امروز روابط عمومی بسیاری از سازمان‌ها از عدم اهمیت دادن واقعی مدیران به این واحد رنج می‌برند، گفت: سازمان‌ها و در رأس آن مدیران باید به افراد مشغول در روابط عمومی اعتماد کنند و این اعتماد هم باید دوطرفه باشد و استقلال کارشناسان روابط عمومی کاملاً حفظ شود و مطمئناً حفظ این استقلال به نفع سازمان خواهد بود.

فتاحی گفت: یکی از ضرورت‌های روابط عمومی ضرورت ارتباط به‌موقع با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران است یعنی مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید نه‌تنها پاسخگوی افکار عمومی باشند بلکه بدنه کارشناسی سازمان متبوع خود را به بهترین شکل به اصحاب رسانه وصل کنند و حتی برای اصحاب رسانه دغدغه ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: عدم خلاقیت و علاقه‌مندی متولیان روابط عمومی به این حرفه و عدم اعتماد مدیران به کارشناسان روابط عمومی مشکلاتی هستند که مانع نقش‌آفرینی درست واحدهای روابط عمومی شده و استرس این کار را برای شاغلان در این بخش بیشتر کرده است چون نوع نگاه برخی مدیران سازمان‌ها، کارشناس و مسئول این بخش را به نیرویی محافظه‌کار تبدیل کرده که نه توانایی جواب درست‌ودرمان به رسانه‌ها دارد و نه می‌تواند در مقابل مدیر خود از حق رسانه و افکار عمومی بگوید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام با بیان اینکه روابط عمومی ها در چند سال گذشته عملکرد مناسبی نداشته‌اند و از طرفی کمتر شاهد حضور آن‌ها در برنامه‌های آموزشی هستیم، گفت: باید ریشه‌ی این عدم حضور را شناسایی کرد و در این زمینه روابط عمومی استانداری باید در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش‌قدم شود تا بتوانند به بهترین شکل در این ایام نقش خود را ایفا کنند البته این تأکید به معنای مناسبتی عمل کردن روابط عمومی‌ها نیست و هر روز، روز روابط عمومی و افکار عمومی دغدغه‌مند است.

فتاحی با بیان اینکه دانشگاه ایلام در دولت تدبیر و امید جهش‌های قابل توجهی داشته و بخش روابط عمومی با نگاه مثبت رییس دانشگاه همگام با این توفیقات پیش رفته است، گفت: خوشبختانه روابط عمومی دانشگاه ایلام با انتخاب همکاران منطقه 5 به‌عنوان دبیر مناطق انتخاب‌شده و این منطقه هم جزء فعال‌ترین مناطق محسوب می‌شود و تاکنون دو کارگاه ارتباط با رسانه‌ها و یک کارگاه اقتصاد مقاومتی و رسانه با حضور دکتر بروجردی و دکتر فرقانی برگزار شده است.

وی گفت: امروز ارتباط خوبی بین اعضای هیئت‌علمی و مسئولان دانشگاه و تشکل‌های مختلف دانشگاهی با رسانه‌های استان برقرار است که بخشی از این ارتباط مطمئناً مرهون فعالیت روابط عمومی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام ضمن تقدیر از تمام رسانه‌های استان از فعالان این حوزه خواست با نظرات و پیشنهادات خود مرکز آموزش عالی را یاری کنند تا ارتباط بین دانشگاه و جامعه برقرار و دانشگاه و عضو هیئت‌علمی به تافته‌ای جدا بافته از دانشگاه تبدیل نشود و دانشگاهیان ما برای حل مشکلات جامعه راهکار ارائه دهند و مطمئن باشند روابط عمومی دانشگاه این ارتباط را به‌خوبی برقرار خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد