درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28387صفحه نخست » جمعه، 6 اسفند 1395 - 20:30
ترفندهایی برای دور نگه‌داشتن ترامپ از توییتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاوران پیشین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، از بکارگرفتن ترفندهایی به‌منظور دور نگه‌داشتن وی از توییتر پرده برداشته‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاوران پیشین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، از بکارگرفتن ترفندهایی به‌منظور دور نگه‌داشتن وی از توییتر پرده برداشته‌اند.

به گزارش پرس تی وی، یکی از این ترفندها این است که با انتشار میزان مناسبی از اخبار حاوی تحسین و تقدیر از ترامپ، می‌توان اطمینان حاصل کرد که وی به سراغ توییتر نمی‌رود.

6 تن از پرسنل ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ گفتند مهم‌ترین اقدام برای کنترل عادت توییت کردن ترامپ، این است که اطمینان حاصل شود اخباری که به دست او می رسد حاوی میزان زیادی تعریف و تمجید از او باشد. بنابراین زمانی که چنین اخباری یافت نمی شد، تلاش می شد اخباری با این مضامین در رسانه ها و نشریات دوست و طرفدار منتشر شود.

سم نانبرگ، مسئول پیشین روابط عمومی ترامپ گفت: «اگر ترامپ (زمانی که نامزد انتخابات بود) از اخبار رسانه‌ای درباره خود ناراحت بود، نشان دادن روزنامه‌هایی به وی که حاوی خبرهای دلخواه وی و تمجید از او بود، سازنده بود.»

پرسنل و اعضای تیم ترامپ، همیشه مراقب بودند او چه اخباری دریافت می کند. به گفته آنها ترامپ به‌ندرت اخبار را بصورت آنلاین مطالعه می کرد و در عوض وی منتخبی از روزنامه‌ها را که بصورت چاپی در اختیار وی قرار می گرفت ترجیح می‌داد. همچنین او مطالبی را که اعضای تیم هر روز روی میز او قرار می دادند مطالعه می کرد.

از سوی دیگر ترامپ مشتری ثابت برنامه‌های تلویزیون کابلی است و حتی کارمندان او نیز نتوانسته بودند وی را از توییت پیرامون موضوعاتی که بی‌ارتباط به برنامه‌های اصلی تیم انتخاباتی‌اش، باز دارد.

به‌عنوان‌مثال مناقشۀ توییتری ترامپ با پدر خضر خان، سرباز مسلمان امریکایی که در عراق کشته شد. همچنین مناقشۀ میان ترامپ و آلیسیا ماچادو، بانوی شایستۀ جهان، از دیگر مسائل پیش روی ترامپ در توییتر بوده است.

یکی از مقامات پیشین ستاد انتخاباتی ترامپ گفت نانبرگ و جیسون میلر، مدیر روابط عمومی پیشین ترامپ، در زمینه معرفی رسانه‌های جایگزین به ترامپ بسیار بامهارت عمل می‌کردند و اخبار رسانه‌هایی مانند بریتبارت، واشنگتن اگزماینر، فاکس نیوز، اینفووارز و دیلی کالر را در اختیار ترامپ قرار می‌دادند.

و زمانی که اخبار مناسبی پیدا می‌کردند، مقامات ستاد انتخاباتی ترامپ به‌صورت گسترده اقدام به ریتویت و انتشار آن در توییتر می‌کردند.

این اظهارات در حالی مطرح‌شده است که پیش‌تر روانشناسان هشدار داده‌ بودند ترامپ همۀ نشانه‌های کلاسیک بیماری روانی خودشیفتگی را دارد.

روانشناسان اخیراً لب به سخن گشودند و علناً دربارۀ رفتارهای ترامپ هشدار دادند. جان دی. گارتنر، اخیراً گفته است ترامپ «به طرز خطرناکی بیماری روانی دارد و از نظر رفتاری نمی‌تواند رئیس‌جمهور باشد.»

این روانشناس برجسته معتقد است که ترامپ نشانه‌های «خودشیفتگی بدخیم» دارد که بر اساس تعریف ذکرشده در فرهنگ لغت روان‌پزشکی کمپبل، ترکیبی از خودشیفتگی، اختلال شخصیت ضداجتماعی، تجاوزگری و سادیسم است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد