درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28353صفحه نخست » چهارشنبه، 4 اسفند 1395 - 10:55
وزیر ارتباطات خبر داد
اعلام نتیجه بررسی شکایت از اتمام بسته‌های اینترنتی تا یک ماه آینده
وزیر ارتباطات گفت: تعرفه شبکه ملی اطلاعات دیروز به اپراتورها ابلاغ شد و آنها حداکثر دو هفته برای اجرا مهلت دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر ارتباطات گفت: تعرفه شبکه ملی اطلاعات دیروز به اپراتورها ابلاغ شد و آنها حداکثر دو هفته برای اجرا مهلت دارند. محمود واعظی با بیان اینکه مصوبه تفکیک قیمت اینترنت بین‌الملل از اینترانت در بستر شبکه ملی اطلاعات روز گذشته به اپراتورهای ارتباطی ابلاغ شد، گفت: این اپراتورها حداکثر تا 15 اسفند ماه سال جاری برای اجرا مهلت دارند. وی گفت: اپراتورهای موبایل و اینترنت ملزم شده‌اند با ایجاد تمهیداتی برای کاربران شان مشخص کنند در چه زمانی از اینترنت بین‌الملل استفاده می‌کنند و در چه زمانی استفاده شان در بستر شبکه ملی اطلاعات است و نحوه محاسبه تفکیک این هزینه چگونه خواهد بود.

 

وزیر ارتباطات در مورد گلایه کاربران از اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنتی و حجم‌خوری اینترنت اظهار کرد: این موضوع در شبکه اجتماعی که عضو آن هستم از سوی کاربران مطرح شد و کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل دادم. وی خاطرنشان کرد: اولین گزارشی که این کمیته از رصد آنلاین استفاده کاربران اینترنت داشته نشان می‌دهد اتفاق ویژه‌ای در این خصوص روی نداده و این تنها احساس کاربر است که اینترنتش زود تمام می‌شود. در گذشته کاربران از یک بسته اینترنت بیشتر برای متن استفاده می‌کردند اما امروز یک بسته اینترنت بیشتر برای دانلود ویدئو و حتی کتاب صرف می‌شود. وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه تعداد کاربران اینترنت بسیار زیاد است و دلیلی برای کم‌فروشی اپراتورها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: محاسبه استفاده کاربران از اینترنت دستی نبوده و هوشمند است و به همین دلیل ما معتقد نیستیم که کم فروشی صورت می‌گیرد، اما با این حال به کاربران توصیه می‌کنیم اپلیکیشنی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای نشان دادن میزان مصرف اینترنت کاربران راه‌اندازی کرده است دانلود کنند تا به‌صورت شفاف میزان مصرف‌شان را رویت کنند. وی با توصیه به مردم برای استفاده از محتوای داخلی و سایت‌های بومی در بستر شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد: نتیجه کمیته بررسی شکایت از بسته‌های اینترنتی تا یک‌ماه آینده اعلام می‌شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3991

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد