درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 09:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2835صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 21 فروردین 1392 - 15:02
شگردهای تبلیغات انتخاباتی
"شگردهای تبلیغات انتخاباتی" عنوان کتابی است از احمد قلیش‌لی متولد 1353، دانش آموخته‌ دانشگاه صدا و سیما. کتاب او نیز در زمره‌ معدود کتاب های تبلیغات انتخاباتی است که نویسنده آن را تدوین کرده است.
  

شارا، احمد آخوندی- "شگردهای تبلیغات انتخاباتی" عنوان کتابی است از احمد قلیش‌لی متولد 1353، دانش آموخته‌ی دانشگاه صدا و سیما. کتاب او نیز در زمره‌ی معدود کتابهای تبلیغات انتخاباتی است که نویسنده آن را تدوین کرده است.

"شگردهای تبلیغات انتخاباتی" حاوی شش فصل است و راهنمای فوق‌العاده مؤثری است برای کاندیداهای ریاست جمهوری، نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

نگاه تیز بین قلیش‌لی از آن‌رو ستودنی است که در کتابی کم حجم در 200 صفحه، به اصلی‌ترین موضوعات تبلیغات انتخاباتی پرداخته است. این در حالی است که تعداد محدودی کتاب در حوزه‌ی بازاریابی سیاسی و تبلیغات سیاسی در ایران است که عمدتاً ترجمه‌ای است.

قلیش‌لی بدون حاشیه‌پردازی این کتاب را در 6 فصل تدوین کرده که شاه‌بیت کار او در فصل ششم است.با عنوان «برنامه‌ی تبلیغاتی»

 

برنامه‌ی تبلیغاتی

برنامه‌ی تبلیغاتی یا کمپین، برنامه جامع و هدفمند می‌تواند کاندیدایی را به پیروزی برساند. درست به عکس در صورت نبودن برنامه‌ی تبلیغاتی، کاندیدایی با صلاحیتها و توانمندیهای برتر، مبارزه‌ی انتخاباتی را به نفع رقیب واگذار خواهد کرد.

برنامه‌ی تبلیغاتی، مجموعه‌ای است از مراحل دقیق و حساب شده که به روشهای علمی و حرفه‌ای تدوین می‌شود.

 

چگونه یک برنامه‌ی تبلیغات انتخاباتی ارائه کنیم

قلیش‌لی، نویسنده کتاب در قالب 8 گام، برنامه‌ی تبلیغاتی یک کاندیدا را در فصل ششم آورده است. کاندیدای ریاست جمهوری، کاندیدای نمایندگی مجلس، کاندیدای شورای شهر می‌تواند این گامها را یکی پس از دیگری بردارد تا به موفقیت و پیروزی دست یابد.

 

ویژگی های کتاب شگردهای تبلیغات انتخاباتی

1. امتیازهای دیگری می‌توان برای کتاب شگردهای تبلیغات انتخاباتی برشمرد. از جمله آنکه نثر داستانی در آغاز هر فصل، تصویری روشن از فعالیت یا شگردهای تبلیغات انتخاباتی را معرفی می‌کند.

2. واژگان سلیس، بدون به کار بردن واژگان فنی و پیچیده، بومی بودن متن و پرهیز از واژگان خارجی، عملاً خواننده‌ی کتاب، هواداران تبلیغاتی بویژه کاندیداها را به سرعت به مقصود اصلی می‌رساند که به کارگیری شگردهای تبلیغات انتخابات است.

3. بهره‌مندی از قوانین تبلیغات انتخاباتی. صفحات 59 و61 کتاب، به اصلی‌ترین قوانین تبلیغات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. متأسفانه ستادهای تبلیغاتی در هیجان، فعالیتهایی را انجام می‌دهند که به اعتبار و آبروی کاندیداها لطمه‌های فراوان می‌زند.

درج این قوانین، کمک فوق‌العاده مؤثری است تا کاندیداها با درایت، ستادهای تبلیغاتی را نسبت به موضوع قانون تبلیغات انتخاباتی هوشیار سازند.

گفتگوی مفصل ما را با احمد قلیش‌لی، نویسنده‌ی کتاب شگردهای تبلیغات انتخاباتی فردا در همین سایت بخوانید.

کاندیداهای ریاست جمهوری، هواداران و ستادهای انتخاباتی کاندیداها می‌توانند این کتاب را از فروشگاه انتشارات بازاریابی به قیمت 5200 تومان خریداری کنند.

شماره‌تلفن تماس: 51و66408271    /   www.marketingshop. ir    

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
رضا.م
| 1392/1/21 - 18:47 |     0     0     |
کتاب فوق العاده ایست.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد