درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2835صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 21 فروردین 1392 - 14:26
شگردهای تبلیغات انتخاباتی
"شگردهای تبلیغات انتخاباتی" عنوان کتابی است از احمد قلیش‌لی متولد 1353، دانش آموخته‌ دانشگاه صدا و سیما. کتاب او نیز در زمره‌ معدود کتاب های تبلیغات انتخاباتی است که نویسنده آن را تدوین کرده است.
  

شارا، احمد آخوندی- "شگردهای تبلیغات انتخاباتی" عنوان کتابی است از احمد قلیش‌لی متولد 1353، دانش آموخته‌ی دانشگاه صدا و سیما. کتاب او نیز در زمره‌ی معدود کتابهای تبلیغات انتخاباتی است که نویسنده آن را تدوین کرده است.

"شگردهای تبلیغات انتخاباتی" حاوی شش فصل است و راهنمای فوق‌العاده مؤثری است برای کاندیداهای ریاست جمهوری، نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

نگاه تیز بین قلیش‌لی از آن‌رو ستودنی است که در کتابی کم حجم در 200 صفحه، به اصلی‌ترین موضوعات تبلیغات انتخاباتی پرداخته است. این در حالی است که تعداد محدودی کتاب در حوزه‌ی بازاریابی سیاسی و تبلیغات سیاسی در ایران است که عمدتاً ترجمه‌ای است.

قلیش‌لی بدون حاشیه‌پردازی این کتاب را در 6 فصل تدوین کرده که شاه‌بیت کار او در فصل ششم است.با عنوان «برنامه‌ی تبلیغاتی»

 

برنامه‌ی تبلیغاتی

برنامه‌ی تبلیغاتی یا کمپین، برنامه جامع و هدفمند می‌تواند کاندیدایی را به پیروزی برساند. درست به عکس در صورت نبودن برنامه‌ی تبلیغاتی، کاندیدایی با صلاحیتها و توانمندیهای برتر، مبارزه‌ی انتخاباتی را به نفع رقیب واگذار خواهد کرد.

برنامه‌ی تبلیغاتی، مجموعه‌ای است از مراحل دقیق و حساب شده که به روشهای علمی و حرفه‌ای تدوین می‌شود.

 

چگونه یک برنامه‌ی تبلیغات انتخاباتی ارائه کنیم

قلیش‌لی، نویسنده کتاب در قالب 8 گام، برنامه‌ی تبلیغاتی یک کاندیدا را در فصل ششم آورده است. کاندیدای ریاست جمهوری، کاندیدای نمایندگی مجلس، کاندیدای شورای شهر می‌تواند این گامها را یکی پس از دیگری بردارد تا به موفقیت و پیروزی دست یابد.

 

ویژگی های کتاب شگردهای تبلیغات انتخاباتی

1. امتیازهای دیگری می‌توان برای کتاب شگردهای تبلیغات انتخاباتی برشمرد. از جمله آنکه نثر داستانی در آغاز هر فصل، تصویری روشن از فعالیت یا شگردهای تبلیغات انتخاباتی را معرفی می‌کند.

2. واژگان سلیس، بدون به کار بردن واژگان فنی و پیچیده، بومی بودن متن و پرهیز از واژگان خارجی، عملاً خواننده‌ی کتاب، هواداران تبلیغاتی بویژه کاندیداها را به سرعت به مقصود اصلی می‌رساند که به کارگیری شگردهای تبلیغات انتخابات است.

3. بهره‌مندی از قوانین تبلیغات انتخاباتی. صفحات 59 و61 کتاب، به اصلی‌ترین قوانین تبلیغات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. متأسفانه ستادهای تبلیغاتی در هیجان، فعالیتهایی را انجام می‌دهند که به اعتبار و آبروی کاندیداها لطمه‌های فراوان می‌زند.

درج این قوانین، کمک فوق‌العاده مؤثری است تا کاندیداها با درایت، ستادهای تبلیغاتی را نسبت به موضوع قانون تبلیغات انتخاباتی هوشیار سازند.

گفتگوی مفصل ما را با احمد قلیش‌لی، نویسنده‌ی کتاب شگردهای تبلیغات انتخاباتی فردا در همین سایت بخوانید.

کاندیداهای ریاست جمهوری، هواداران و ستادهای انتخاباتی کاندیداها می‌توانند این کتاب را از فروشگاه انتشارات بازاریابی به قیمت 5200 تومان خریداری کنند.

شماره‌تلفن تماس: 51و66408271    /   www.marketingshop. ir    

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
رضا.م
| 1392/1/21 - 18:11 |     0     0     |
کتاب فوق العاده ایست.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد