درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2833صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 فروردین 1392 - 11:02
«هفته روابط‌عمومی» برگزار می‌شود
  

شارا- برای نخستین بار در کشور مردم ومسؤولان به مدت یک هفته شاهد اجرای برنامه‌های علمی، تخصصی و عمومی برای معرفی بیشتر توانمندی‌های دانش و فن «روابط‌عمومی» و امکان نقش‌آفرینی بیشتر آن در مسیر پیشرفت ایران اسلامی خواهند بود.
 
 سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با اعلام این مطلب افزود: بزودی جزئیات بیشتر برنامه‌های این هفته در کنفرانس خبری و در حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف اعلام خواهد شد. او اعلام کرد: برنامه‌های هفته روابط‌عمومی از 27 اردیبهشت و همزمان با روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور آغاز و لغایت دوم خردادماه ادامه خواهد یافت.
 
 وی با اعلام اینکه ستادی مرکب از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و رسانه از حدود 4 ماه پیش برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند افزود: برگزاری این هفته، نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی‌های خانواده بزرگ روابط‌عمومی کشور، برای مشارکت فعالانه در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های کلان در سطح ملی است.
 
 کاظمی دینان با تأکید بر اینکه، یکی از برنامه‌های این هفته ارائه درخواست گنجاندن هفته روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور به شورای فرهنگ عمومی است گفت: بیش از 100 نفر از نخبگان و فعالان حوزه روابط‌عمومی، موافقت خود را برای امضای این درخواست اعلام کرده‌اند.
 
 دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، از مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات رسانه‌ای کشور در برگزاری این هفته خبر داد و افزود: دستگاه‌های اداری و بخش خصوصی استان‌های مختلف کشور نیز می‌توانند در برگزاری این هفته مشارکت داشته باشند. کاظمی دینان، برگزاری هفته روابط‌عمومی را فرصت مناسبی برای طرح توقعات مردم و مسؤولان از حوزه روابط‌عمومی دانست.
 
 برنامه‌ها و جزئیات بیشتر برای مشارکت در برگزاری این هفته در سایت www.eprcenter.ir قابل مشاهده و دریافت است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد