درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28210صفحه نخست » چهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 11:11
با آغاز به کار نمایشگاه مطبوعات مازندران در ساری
حضور گرم « رسانه ها» بر سرمای هـوا چیره شد
نمایشگاه مطبوعات مازندران، با شعار «آگاهی ، امید ، اعتماد» و با حضور مؤسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های خبری استان، به میزبانی ساری آغاز به کار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نمایشگاه مطبوعات مازندران، با شعار «آگاهی ، امید ، اعتماد» و با حضور مؤسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری استان، به میزبانی ساری آغاز به کار کرد. این نمایشگاه صبح روز سه شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران، فرماندار مرکز استان و تنی چند از مسئولین دستگاه های اجرایی استان در سالن مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مورد افتتاح رسمی قرار گرفت.  در این نمایشگاه حدود 70 غرفه برای ارائه آثار خبری روزنامه نگاران و فعالین رسانه ای مازندران در نظر گرفته شد که این غرفه ها به قید قرعه در اختیار نمایندگان روزنامه ها، نشریات و خبرگزاری ها قرار گرفت. نمایشگاه مطبوعات در میان شور، اشتیاق و جنب و جوش اهالی خبر و رسانه سراسر استان مازندران سرمای هوا را تحت الشعاع قرار داد و به راستی نوید بخش روزهای پربار و بهاری مطبوعات مازندران است. استقبال مردم و مسئولین و همچنین اهالی رسانه در اولین روز این نمایشگاه، به اندازه ای مناسب بود که می توان به اهمیت این رویداد فرهنگی تاکید کرد و این که مردم مازندران همیشه علاقمند به فرهنگ مطالعه، روزنامه و روزنامه نگاری بوده و هستند. نمایشگاه مطبوعات مازندران جهت عرضه دستاوردهای مطبوعاتی موسسات، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مازندران با همکاری استانداری مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات مازندران، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان، انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران، انجمن صنفی رسانه های مجازی استان، سازمان بسیج رسانه استان و انجمن صنفی بانوان خبرنگار مازندران شکل گرفت.
«
خبرشمال» نیز در این نمایشگاه با حضوری قدرتمند، سعی در برقراری ارتباطی پررنگ، مثمر ثمر و نزدیک تر با خوانندگان، همراهان و علاقمندان خود دارد، روزنامه ای که با شعار «با خبر شمال را می سازیم»، بیش از هر زمانی به توسعه استان زیبای مازندران می اندیشد.
گفتنی است این نمایشگاه تا روز جمعه 29 بهمن دایر است و علاقمندان به این رویداد فرهنگی ارزشمند می توانند هر روز از ساعت 9 صبح 18 از این نمایشگاه بازدید

 

منبع: نمایشگاه مطبوعات مازندران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد