درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 12:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2811صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 17 فروردین 1392 - 07:10
فقر فرهنگی و پیامدهای تکنولوژی‌های ارتباطی
  

شارا- یک کارشناس فناوری اطلاعات معتقد است که تاثیرات منفی تکنولوژی‌های ارتباطی بر اثر فقر فرهنگی و اعتقادی برخی کاربران است.
 به گزارش شارا از ایسنا امیرحسین رجبی شیر‌علی اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی محصول تکنولوژی‌های ارتباطی امروز هستند که ساختار زندگی بسیاری از مردم به ویژه جوانان را تغییر داده است چرا که افراد بسیاری از وقت خود را در این محیط‌ها صرف می‌کنند.
 وی افزود: اتلاف وقت به ویژه در محیط کاری یکی از پیامد‌های منفی گسترش شبکه‌های اجتماعی است و این باعث کاهش کارایی در افراد می‌شود که در قدم بعدی اعمال محدودیت‌های دسترسی برای کاربران و بی‌اعتمادی در محیط‌های شغلی را به دنبال دارد.
 او تکنولوژی‌های ارتباطی را برای جامعه لازم دانسته و معتقد است:‌ اگر استفاده نادرستی از این تکنولوژی می‌شود، نتیجه ضعف از جنبه‌ فرهنگی و اعتقادی است که باعث اختلافات و سوء‌استفاده در جامعه می‌شود.
 این کارشناس از کمبود فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و مصرف آن در جامعه انتقاد کرد و گفت: برخی مسوولان محدودیت را راه‌حل این قبیل مشکلات می‌دانند اما در نهایت مشکلات به قوت خود باقی می‌مانند.
 وی در پایان عنوان کرد: شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی نوع جدید ارتباطات پیامد‌های مثبتی نیز دارند که شکل‌گیری سبک جدیدی از تعاملات و بهره‌گیری مثبت از این تعاملات از آثار مثبت آن است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد