درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27962صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 بهمن 1395 - 11:16
دومین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: ایجاد نشاط و امید در جامعه باید سرلوحه کارهای فعالان عرصه رسانه‌ای دستگاه‌های دولتی و مسئولان باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدبیوک موسوی در دومین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها باید این مهم را در نظر داشته باشند که ایجاد امید و نشاط در جامعه با بروز برخی از بداخلاقی‌ها رسانه‌ای کاملا منافات دارد، افزود: نباید از هر فرصتی برای زیر سئوال بردن اقدامات دولت استفاده کرد که این خود می‌تواند جایگاه نظام اسلامی را تنزل دهد.

 

وی با یادآوری اینکه همه مسئولان به مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، اشرافیت کامل داشته و از آن آگاهی دارند، تصریح کرد: آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بحث حفظ حقوق مردم است، به همین خاطر این مهم همواره یکی از اولویت‌های دستگاه‌های دولتی بوده و در این زمینه با هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های دولتی تعارف نداریم.

 

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهمی که بخش اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی بر عهده دارند، اهتمام جدی به اطلاع‌رسانی صحیح اقدامات و خدمات دولت است، ادامه داد: بی‌تردید مردم و آحاد جامعه باید از تلاش‌های صادقانه خادمین خود مطلع شوند که این مهم نیز در گرو اطلاع‌رسانی صحیح روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی است که باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه نیز خواهد شد.

 

موسوی با بیان اینکه خوشبختانه طی چند ماه اخیر شاهد فعالیت خوب روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های دولتی در استان هستیم که این مهم پیش از این چندان نمود نداشت، اظهار کرد: بی‌شک، فعال شدن بخش رسانه‌ای دستگاه‌های دولتی می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها را مرتفع کند. به‌عنوان مثال، در برخی از دستگاه‌های دولتی استان، شاهد اقدامات خوبی بودیم که متاسفانه به دلیل رسانه‌ای نشدن، مغفول مانده بود که تلاش کردیم این نواقص برطرف شود.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد