درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27929صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 12 بهمن 1395 - 06:19
انتشار نتایج فشارسنج اعتماد بزرگترین موسسه روابط عمومی در سال 2017
اکنون در سال 2017 است و سطح اعتماد در پائین ترین حد خود در تمام زمان هاست. فشارسنج اعتماد ادلمن در سال 2017 نشان داد که اعتماد در حالت بحرانی است. اعتماد عمومی جامعه در چهار نهاد کلیدی تجارت، دولت، سازمان های غیردولتی و رسانه ها به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکنون در سال 2017 است و سطح اعتماد در پائین ترین حد خود در تمام زمان هاست. فشارسنج اعتماد ادلمن در سال 2017 نشان داد که اعتماد در حالت بحرانی است. اعتماد عمومی جامعه در چهار نهاد کلیدی تجارت، دولت، سازمان های غیردولتی و رسانه ها به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.


در نتیجۀ کاهش اعتماد، فشارسنج ادلمن نشان داد که 53 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که سیستم کلی حاضر آنها را ناامید کرده است- این عقیده منصفانه است و امید کمی به آینده را نشان می دهد. به گفتۀ ادمان، رئیس و مدیر عامل شرکت ادلمن «پیامدهای بحران اعتماد عمیق و گسترده هستند.»


از چهار نهاد، تجارت تنها نهادی است که می تواند تفاوتی را ایجاد کند، سه مورد از چهار مورد پاسخ دهندگان اعتقاد دارند که یک شرکت می تواند در جهت افزایش سود و همچنین بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی در جامعه ای که در آن کار می کند، نقش داشته باشد. رهبران این شرکت ها باید برای حل مسائل مهم جامعه گامی بردارند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، ادلمن پیشنهاد امیدوارکننده ای ارائه می دهد: برای بازسازی اعتماد و برگرداندن ایمان به سیستم کاری، مؤسسات باید چرخه های سنتی خودشان را بشکنند و در جهت مدل عملیاتی یکپارچه تر و جدیدتری که مردم را در مرکز توجه قرار می دهد در تمام فعالیت هایی که شرکت می کند، کار کنند.


در اینجا به تفکیک به 10 رویکرد مهم به فشارسنج اعتماد ادلمن اشاره می شود:

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد