درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1395 - 17:40
روابط عمومی ها با استفاده از فرصت دهه فجر، عملکرد دولت تبیین کنند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی برای مردم تبیین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف گلشن روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان در استانداری گیلان افزود: همچنین بایستی اقدامات دستگاه ها درباره اقتصاد مقاومتی که یک راهبرد استراتژیک است، به اطلاع مردم رسانده شود.


وی تاکید کرد که روابط عمومی ها با استفاده از فرصت دهه فجر و ظرفیت رسانه ها ، عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.


گلشن ادامه داد: مانند ایام تعطیلات نوروزی، عملکرد دستگاه های اجرایی طی دهه فجر ارزیابی و برترین ها تا پایان امسال مشخص می شوند.


مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز با بیان اینکه روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه و رسانه است ، گفت: روابط عمومی با تعاملی که با مخاطبان و رسانه ها برقرار می کند، در شناساندن سازمان خود به آنها نقش اساسی دارد.


کریم خورسندی از دستگاه ها خواست تا از همه رسانه های مکتوب و دیجیتال استان برای ارائه عملکرد دولت استفاده کنند.


مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز گفت: دهه فجر بهانه ای است تا عملکرد دستگاه ها را برای مردم تبیین کنیم.


قاسم مصفا افزود: مخاطب را هوشمند در نظر بگیریم و تحت شرایط روز قرار نگیریم.


وی اضافه کرد: حفظ جایگاه و ساختار خوب روابط عمومی، می تواند تاثیر مناسبی برای ارائه اطلاعات به مخاطبان داشته باشد.


نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان روز یکشنبه در استانداری گیلان با حضور و سخنرانی محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد