درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1395 - 17:40
روابط عمومی ها با استفاده از فرصت دهه فجر، عملکرد دولت تبیین کنند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی برای مردم تبیین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف گلشن روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان در استانداری گیلان افزود: همچنین بایستی اقدامات دستگاه ها درباره اقتصاد مقاومتی که یک راهبرد استراتژیک است، به اطلاع مردم رسانده شود.


وی تاکید کرد که روابط عمومی ها با استفاده از فرصت دهه فجر و ظرفیت رسانه ها ، عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.


گلشن ادامه داد: مانند ایام تعطیلات نوروزی، عملکرد دستگاه های اجرایی طی دهه فجر ارزیابی و برترین ها تا پایان امسال مشخص می شوند.


مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز با بیان اینکه روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه و رسانه است ، گفت: روابط عمومی با تعاملی که با مخاطبان و رسانه ها برقرار می کند، در شناساندن سازمان خود به آنها نقش اساسی دارد.


کریم خورسندی از دستگاه ها خواست تا از همه رسانه های مکتوب و دیجیتال استان برای ارائه عملکرد دولت استفاده کنند.


مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز گفت: دهه فجر بهانه ای است تا عملکرد دستگاه ها را برای مردم تبیین کنیم.


قاسم مصفا افزود: مخاطب را هوشمند در نظر بگیریم و تحت شرایط روز قرار نگیریم.


وی اضافه کرد: حفظ جایگاه و ساختار خوب روابط عمومی، می تواند تاثیر مناسبی برای ارائه اطلاعات به مخاطبان داشته باشد.


نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان روز یکشنبه در استانداری گیلان با حضور و سخنرانی محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد