درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27867صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 9 بهمن 1395 - 07:32
انجمن روابط عمومی آمریکا، کاخ سفیدِ را مورد سرزنش قرار داد
انجمن روابط عمومی آمریکا، کاخ سفیدِ را بخاطر اظهارات بوضوح غلط در مورد تعداد جمعیت حاضر در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ و نامیدن آن با برچسب "حقایق جایگزین" مورد سرزنش قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط عمومی آمریکا، کاخ سفیدِ را بخاطر اظهارات بوضوح غلط در مورد تعداد جمعیت حاضر در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ و نامیدن آن با برچسب "حقایق جایگزین" مورد سرزنش قرار داد.


انجمن روابط عمومی امریکا، که نماینده 22000 عضو شاغل در امور ارتباطات بوده و یک نظام نامه اخلاقی برای این حرفه تنظیم نموده است، در روز سه شنبه بیانیه ای منتشر کرد که در آن این بحث مطرح شده بود که "تشویق و تداوم استفاده از حقایق جایگزین توسط یکی از سخنگویان مطرح تاثیر بدی بر همه متخصصین ارتباطات دارد".


جین دوراک، رئیس انجمن، در بیانیه ای نوشت: "انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) به شدت مخالف هر گونه تلاش به عمد در زمینه ارائه اشتباه اطلاعات می باشد. متخصصین صادق و با اخلاق حرفه ای هرگز حقایق را نمی پیچانند، و در ارائه آن ها اشتباه نمی کنند و آن ها را به عمد تغییر نمی دهند". "ما، همکارانمان و روزنامه نگاران حرفه ای که برای پیدا کردن و گزارش حقیقت سخت کار می کنند، را تحسین می کنیم."


رابطه دولت ترامپ با مطبوعات در روز شنبه به مانعی (بن بست) رسید، آن هم زمانی که شان اسپایسر، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، یک کنفرانس خبری ترتیب داد و خبرنگاران را برای پوشش خبری آن ها از مراسم تحلیف روز جمعه سرزنش نمود. در عرض پنج دقیقه، اسپایسر حداقل 5 دروغ گفت، که یکی از این دروغ ها آن بود که تعداد حضار مراسم تحلیف ترامپ بالاترین تعداد در تمام ادوار و دوره ها بود".


روز بعد، کلیان کانوی، مشاور رئیس جمهور، برای توصیف ادعاهای دروغین اسپایسر به عنوان "حقایق جایگزین" در مصاحبه "ملاقات با مطبوعات" در شبکه NBC، مورد تمسخر قرار گرفت. این عبارت به سرعت تبدیل به یک میم اینترنتی (internet meme) (اصطلاحی است برای توصیف موضوعات و عقیده‌هایی که به وسیله اینترنت گسترش و شهرت پیدا می‌کند) شد و علاوه بر آن، انتقاد شدید روزنامه نگاران را به همراه داشت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد